Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 21:02



Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Even voorstellen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Porsche Boxster 986
Oldenzaal
Bericht Even voorstellen
Hallo,

Mijn naam is Henk Ensink en heb samen met mijn vrouw Yvonne sinds begin 2017 een tweedehandse Porsche Boxster 986 uit 2002. Ik heb deze in Duitsland gekocht van de eerste eigenaar en zelf geïmporteerd. Voor een mooie rondreis door Italie leek het mij verstandig om de olie te verversen. Echter bij Erwin Lammertink in Enter kwamen we er achter dat beide achterwiellagers vervangen moesten worden en beide schokbrekers aan de voorzijde. Echter na dit onderhoud hebben wij een mooie trektocht gemaakt door ons Italie. Uiteraard hebben wij op de heenweg eerst Schaffhausen aangedaan om een excursie te volgen door de fabriek en daarna het museum. Een erg mooie dag en aanrader voor elke Porsche liefhebber, want je kunt meelopen naast de kopende band waar de 911 in combinatie met de Boxster wordt samengesteld, op maat! We zijn daarna doorgereden naar de Toscane en Elba om vervolgens Rome te bezoeken. Echter door het warme weer (35 graden) hebben wij regelmatig met het dak dicht moeten rijden om niet te verbranden, omdat de airco het liet afweten. Bij terugkomst in Nederland en een onderzoek bij Porsche Classic Twente bleken beide condensoren lek te zijn waardoor de airco niet kon werken.

Al met al zijn wij zeer tevreden met onze Porsche en onder de indruk van het merk in Schaffhausen en hopen wij lang plezier te mogen hebben. Mijn volgende Porsche is waarschijnlijk een 987, 918 of 997. Ik hou jullie op de hoogte!

Met vriendelijke groet,
Henk.


14 sep 2017 22:05
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Bericht Re: Even voorstellen
Welkom Henk en wat leuk dat je in Schaffhausen de fabriek bezocht hebt! :thumleft:
Je bent waarschijnlijk de eerste, want de meeste gaan naar Zuffenhausen :mrgreen:
Veel plezier met je Boxster (en we houden hier van foto's :D )
_________________________________________
TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!


14 sep 2017 23:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Even voorstellen
Afbeelding

welkom hier en heel veel :drive: met de boxster


15 sep 2017 19:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Even voorstellen
Welkom ... direct een heel eind lekker gestuurd lees ik!

Zo een bezoek lijkt me ook wel eens leuk om te doen. Hoe heb je dat geregeld? Heb wat gegoogled maar kom via de Porsche website enkel meerdaagse driving trips met bezoek aan Stuttgart en Leipzig a 2500 tot zelfs 7000 per persoon tegen.


15 sep 2017 22:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Even voorstellen
Welkom! Je weet nu al wat je volgende wordt, geniet eerst nog maar even van deze :drive:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


16 sep 2017 14:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S, VTX1800N Twente
Bericht Re: Even voorstellen
Welkom Henk, leuke rit gelijk gemaakt. Een hele mooie foto voor de Oale Grieze :thumleft: :D .
Kun je de volgende keer mooi meerijden met de Twentse Arretjes Rit :drive: :drive: ! Veel plezier met je Boxster.

Afbeelding
:lol:
Groetjes Nicole & Herbert
_________________________________________
Don't drive faster than your angel can fly
- Twentse Arretjes Rit -
http://www.instagram.com/twentsearretjesrit


18 sep 2017 19:50
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.