Pagina 1 van 1

Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 15 dec 2017 17:20
door Edwin70
Hallo iedereen,

Een jongensdroom die uitkomt.
Hier meld zich een trotse bezitter van een Porsche 911 / 996 Carrera 4S
Vorige week opgehaald en zo blij.
Wat rijdt dat super... Ik hoop er veel plezier mee te mogen hebben.

Intussen op het forum al veel info gevonden.
De C4S heeft een PSE Sound Exhaust uitlaat, heb intussen de stekker losgehaald voor altijd meer en vet gorgel geluid.
Heb een KPN prepaid kaartje besteld voor de telefoon, komt als het goed is vandaag, hoop dat deze wel werkt.
( Vodafone en T-Mobile werkte niet ). Ik schakel mijn mobiel wel door.
En het Bose Sound systeem, mooi geluidje.
Misschien later nog wel eens een Bluetooth ding voor koppeling telefoon en streaming muziek vanaf mijn telefoon,
maar nu op dit moment vindt ik de sound van de Porsche belangrijker.

Afbeelding
Afbeelding

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 15 dec 2017 18:17
door 911-2016
Mooi hoor, veel (rij)plezier met de 911 :-)

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 15 dec 2017 18:35
door alvin01
Mooi bakkie hoor en welkom!
Lees je ook ff in over de 996 alhier.
Veel plezier met rijden iig. :drive:

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 15 dec 2017 19:02
door Tombalabomba
Gefeliciteerd, Heb de zelfde maar dan in cabrio Uitvoering. Rijdt lekker hè? Wat betreft je telefoon en zo: even Bluetooth module aansluiten is niet zo ....even.... je hebt een bose systeem en dus een optische verbinding met het versterker deel van je installatie. Dus ingewikkeld. Je kunt in plaats van een cd wisselaar kan je wel een Dension systeem aansluiten . Veel plezier met je aankoop.

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 15 dec 2017 19:07
door Edwin70
Tombalabomba.. ja ik weet het. Zomaar even bluetooth aansluiting maken is er niet bij.
Dension heb ik me al beetje in verdiept. Mooi systeem.. orginele functionaliteit pcm2 blijf intact.

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 15 dec 2017 19:30
door Bokicelli
Prachtige 4S. Zeer mooi uitgevoerd in deze samenstelling! Veel plezierige kilometers gewenst.

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 15 dec 2017 19:52
door mbembe
Welkom! Een van de stoerste 911-konten zo'n 996 4S, goede keuze!

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 15 dec 2017 20:08
door Edwin70
Zeker lekker kontje :D :D

Afbeelding

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 15 dec 2017 20:33
door vaudi
Pracht kar. kleur, uitvoering. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 15 dec 2017 21:10
door Kheldar
Welkom ... blijft mooi dat achterwerk. Ook de sideskirts.
Nu nog ombouwen naar handbak en aandrijfas en voordifferentieel er uit. :mrgreen:

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 15 dec 2017 21:40
door Ardennen
Veel rijplezier! 996 4S zijn erg fijne auto's.
Geniet er van!

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 15 dec 2017 22:14
door Alfred996MKII
Mooie 996, I love it. Enjoy :drive:


viewtopic.php?f=23&t=35888

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 16 dec 2017 12:44
door A-Line
Welkom Edwin.
Veel mooie km's gewenst met je pracht S.

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 16 dec 2017 13:24
door 996Tom
mooie kar! Voordif lekker laten zitten C4(S) stuurt snaarstrak. Veel tractie, vooral bij bocht-uit, geniet er van. Evt IMS ff laten checken.

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 16 dec 2017 13:40
door doctor porsche
mbembe schreef:Welkom! Een van de stoerste 911-konten zo'n 996 4S, goede keuze!




Ho Ho dat is dat de 993 4s
Maar mooie kar! Gefeliciteerd

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 16 dec 2017 13:44
door OscarTango
Gefeliciteerd met je aankoop...... en gelijk een vraagje : hoor je veel verschil tussen de kleppen dicht/open bij de uitlaat ? Mijn kleppensysteem is net weer gangbaar gemaakt ( werkend gezien ), maar veel verschil hoor ik -eerlijk gezegd- niet. :pale:

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 16 dec 2017 13:49
door 4sx51
Van harte gefeliciteerd met jouw mooie auto en welkom hier. 2x gelukkige bezitter geweest van 4s. Fantastische auto om te rijden en prachtig om te zien. Veel plezier, maar dat zal wel lukken!

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 16 dec 2017 15:13
door g-loudertje
Heel gaaf! Veel veilige en leuke kilometers gewenst!

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 16 dec 2017 16:29
door mbembe
Edwin70 schreef:
mbembe schreef:Welkom! Een van de stoerste 911-konten zo'n 996 4S, goede keuze!


Zeker lekker kontje :D :D

Afbeelding

Dat bedoel ik :cheers: :cheers:

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 16 dec 2017 21:21
door Master Ken
Ziet er goed uit :thumleft:

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 17 dec 2017 21:32
door RuVaRoRacing 996 4S
Ook gefeliciteerd met je aankoop en herken je gevoel helemaal. Regelmatig even kopje koffie met sigaretje bij uitzicht op die vette kont!! Prachtig
Veel plezier

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 18 dec 2017 13:41
door Edwin70
doctor porsche schreef:Ho Ho dat is dat de 993 4s
Maar mooie kar! Gefeliciteerd

Edwin70 schreef:
mbembe schreef:Welkom! Een van de stoerste 911-konten zo'n 996 4S, goede keuze!


Zeker lekker kontje :D :D

Is toch echt de kont van een 996 C4S ... haha

Re: Voorstellen 996 / 911 Carrera 4S

Geplaatst: 18 dec 2017 13:46
door Edwin70
OscarTango schreef:Gefeliciteerd met je aankoop...... en gelijk een vraagje : hoor je veel verschil tussen de kleppen dicht/open bij de uitlaat ? Mijn kleppensysteem is net weer gangbaar gemaakt ( werkend gezien ), maar veel verschil hoor ik -eerlijk gezegd- niet. :pale:


Ja, je hoort verschil.
Bij starten hoor je de motor gorgelen. Druk je vervolgens op het knopje (lichtje gaat branden) motor wordt ineens stil.
Ok.. knopje weer terug, lichtje uit.
Wegrijden.. en dan hoor je bij exact 40km/u de uitlaat inenen stiller worden, bij exact 70 km/u gaan de kleppen weer open en je hoort de uitlaat ook duidelijk meer geluid maken.
Ook bij minder toeren hoor je het.. bv 2000 toeren.
Bij meer toeren natuurlijk duidelijk meer.

Nb... trek de rode stekker los. Zit in motorruimte, rechts voor... Nu kunnen de kleppen in de uitlaat niet meer worden dicht gezet.