Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 14:39



Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Even voorstellen: hoi! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Bericht Even voorstellen: hoi!
Beste forumleden,

Hoi! Ik ben René en ik stel me even voor. Ik heb jarenlang 993 Carrera 2 gereden (2 stuks) en ben van zins om te oriënteren op een 2e 911-avontuur.

Vrienden zeggen dat ik een redelijk autoverslaafde racegek ben. Mijn ex-vrienden zeggen dat ik slecht met kritiek om kan gaan. ;)

Ik heb zeker 25 jaar vrijwel elke F1 race gevolgd en zelf ook geraced, zowel in het echt als op de simulators. F1 doet me tegenwoordig niets meer (V6 zonder geluid, car parks turned circuits en de autos zijn niet mooi en te zwaar) maar als oudere jongere mag ik nog graag een bochtig dijkweggetje zoeken om beetje te spelen.

Eigenlijk wil ik een Singer Porsche: een 964 voorkant met 993 achterkant en steile voorruit en een 996 Mezger-turbo achterin. Ik heb (nog) geen Singer-geld dus ga ik denk ik voor een 997.1 deze zomer. Ik zou een Singer ook nergens kunnen parkeren zonder helemaal panisch te worden dat er mogelijk mensen aan zouden kunnen zitten.

Als daily heb ik na de 993's oa een Audi A8 gereden maar vanwege kortere woon/werk afstanden tegenwoordig een Yaris voor het slechte weer, met de fiets als de zon schijnt. Weken bezig geweest te kijken voor een BMW e92 maar nu dus besloten om budgetplaatje naar 997 te tillen. Tot vrij recent waren BMW's echt geweldig alternatief tot ik laatst een nieuwe M5 langs hoorde komen en spontaan in janken ben uitgebarsten omdat ook daar geen geluid meer uitkomt. Deze wereld... Verder ben ik vrij blij en positief. :)

Dank voor uw aandacht!

Groetjes,

René
_________________________________________
As general MacArthur said in his farewell address at the point: the corps, the corps, the corps. (Major Zwingli)


08 jan 2018 18:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MK2 Targa
Etten-Leur
Bericht Re: Even voorstellen: hoi!
Mooi verhaal! :D welkom en succes met de zoektocht.


08 jan 2018 20:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Even voorstellen: hoi!
Welkom! Bang om een Singer te parkeren? 99,9% van de mensen zien "gewoon" een Porsche en die 0,1% van de mensen die het wel weten hebben er teveel respect voor om er onvoorzichtig mee om te gaan. En dieven moeten 'm toevallig tegen het lijf lopen als je hem niet telkens op hetzelfde plek parkeert. Daarom hoef je het niet te laten :wink:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


08 jan 2018 20:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Even voorstellen: hoi!
Welkom René

Alleen al om je avatar, mis alleen de kreet :P
Waarom de 993s weggedaan? Geen spijt ? Is geen kritiek :wink:
Een mnder dan Singer-geld kostende luid brullende 997.1 moet te vinden zijn.


09 jan 2018 23:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 964 C4, ex Boxster S 981, 997S en 964 C4
Roerdalen
Bericht Re: Even voorstellen: hoi!
Welkom René, mooie introductie. En veel plezier op het forum.

Ik heb eventueel een 997.1 in ‘de aanbieding’ in het te koop aangeboden deel mét Porsche sport exhaust :wink:


10 jan 2018 1:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic, nu Alpine A110 Legende Iriswit
Regio 077
Bericht Re: Even voorstellen: hoi!
Welkom René, veel plezier aan in op dit forum voor de echter Porsche liefhebber :thumleft: en natuurlijk met je zoektocht :wink: :salut:
_________________________________________
Less is more !


10 jan 2018 10:36
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.