Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 14:43



Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Voorstelrondje! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Voorstelrondje!
Hallo Stefan en alle andere,

Ik wil mij zelf ook gaan voorstellen en toen zag ik het voorstel rondje van Stefan.
Ik ben zelf ook opzoek naar een Porsche 911 type 996. Leuk om jullie verhalen allemaal te lezen!
Ik heb zelf ook een budget van 25/30K. Mijn zoektocht vind ik ook al heel leuk en kom steeds meer dingen te weten.
Graag houd ik nog even zo contact met jullie allen...
Als men ook tips voor mij hebben dan hoor ik dat graag!

Groetjes en tot gauw!

Marco


05 apr 2018 15:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Voorstelrondje!
Weer een tijdje druk geweest met werk maar ondertussen wel blijven zoeken. Mijn oog viel op deze:

Porsche 911 3.6 Coupé Carrera-TOP STAAT-DEALER ONDERHOUDEN
€ 28.500,00
http://link.marktplaats.nl/m1278665525? ... ialbuttons

Kent iemand m toevallig? Dit bedrijf heeft normaliter alleen goedkope gebakkies in de aanbieding in de categorie 1 jaar apk voor <1000eu.. dus wat dat betreft een beetje vreemde eend in de bijt. Maar wellicht is iemand al es wezen kijken?


28 apr 2018 23:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Voorstelrondje!
Ok ... automaat ... 170k km ... stevig aan de prijs vind ik.

Eerste zicht ... uitlaat-tips hangen laag dus waarschijnlijk motorsteunen versleten, bij de Tiptronic dikke kans dat baksteun ook klaar is. Is een bekend slijtage dingetje.

Bij deze km stand zijn de schokbrekers ook klaar als ze nog nooit vervangen zijn. Draagarmen etc zeer goed laten controleren.

Rondje draagarmen en motor/baksteun is al tegen de 2000euro aan om te laten vervangen. Om je maar een idee te geven. En het komt er een keertje aan als je een goedsturende auto wil.

Goed naar (laten) kijken dus.
Maar vind de prijs eerder aan de hoge kant. Zou daarvoor toch al een handbak verwachten.


29 apr 2018 0:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Voorstelrondje!
Op de foto’s ziet de 996 er “goed” uit. Denk wel dat een AKK bij deze P noodzakelijk is. (Gezien het bedrijf)

Verder is een goed en complete onderhoudshistorie belangrijk. Boekjes icm alle rekeningen.

Ik weet dat niet elke Porsche afgeleverd wordt met een compleet dossier vanaf dag 1 (dit geluk had ik wel) maar enigzins een onderhoudshistorie is wel belangrijk.

Succes met je zoektocht / keuze.


29 apr 2018 0:35
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.