Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 18:33



Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Voorstellen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Voorstellen
Hallo allemaal,


Na een tijdje LandRover (sorry) gereden te hebben, ga ik binnenkort weer een Porsche aanschaffen. Als het een beetje meezit nog deze zomer alleen de voorkeur... staat nog niet helemaal vast.

In ieder geval een Porsche zoals het merk bedoeld is, dus met 2 deuren en een benzinemotor :D

Voordat ik vreemdging met een ander merk heb ik jarenlang een Boxster 987 en daarvoor een wat oudere 924 gehad.

Twijfel voor de volgende is dan ook tussen de 3e generatie Boxster of een Cayman. Heb in beide wel gereden maar ben er nog niet helemaal uit dus mochten er meteen al tips zijn, graag!
Heb er zelf niet vreselijk veel verstand van want ben makelaar van beroep.

Tot snel,

WJ.


06 jun 2018 18:48
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Bericht Re: Voorstellen
Willemjan46 schreef:

In ieder geval een Porsche zoals het merk bedoeld is, dus met 2 deuren en een benzinemotor :D



en luchtkoeling dus..


06 jun 2018 19:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht Re: Voorstellen
Willemjan46 schreef:
Na een tijdje LandRover (sorry) gereden te hebben, ga ik binnenkort weer een Porsche aanschaffen. Als het een beetje meezit nog deze zomer alleen de voorkeur... staat nog niet helemaal vast.


Eventueel kun je je oude verhalen en herinneringen hier kwijt :mrgreen:
viewtopic.php?f=17&t=46524&hilit=defender


06 jun 2018 20:11
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Voorstellen
Haha, bedankt voor de reacties... Ik zal niet teveel vertellen over andere automerken die ik ook leuk vind ;) maar goed. Focus is op het juiste merk :lol: tenminste nu wel


07 jun 2018 13:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster 981 GTS
Omgeving Maastricht
Bericht Re: Voorstellen
Hallo Willem-Jan, de keuze tussen een Boxster of Cayman moet toch niet zo moeilijk zijn. Of je houdt van open rijden of je houdt er niet van.


07 jun 2018 14:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Voorstellen
Cayman is dicht, Boxster kan open. Cayman stijver omdat het dak er niet afgezaagd is dus harder door bochten etc. En het geeft een andere look vind ik persoonlijk. Het silhouet van de Cayman vind ik duidelijk anders dan van de Boxster.

Volgens mij zijn dat de 3 grootste verschillen dus daar waar je voorkeur naar uit gaat en/of het zwaarst weegt geeft de doorslag lijkt me. Ga je voor 1 van de eerste generaties Caymans/Boxster 987 dan is er ook nog het extra vermogen van de Cayman tov de Boxster. Meer zit er volgens mij niet in om de keuze te maken obv evt verschillen
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


09 jun 2018 19:49
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.