Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 18:33



Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Voorstellen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Voorstellen
Hallo allemaal,


Na een tijdje LandRover (sorry) gereden te hebben, ga ik binnenkort weer een Porsche aanschaffen. Als het een beetje meezit nog deze zomer alleen de voorkeur... staat nog niet helemaal vast.

In ieder geval een Porsche zoals het merk bedoeld is, dus met 2 deuren en een benzinemotor :D

Voordat ik vreemdging met een ander merk heb ik jarenlang een Boxster 987 en daarvoor een wat oudere 924 gehad.

Twijfel voor de volgende is dan ook tussen de 3e generatie Boxster of een Cayman. Heb in beide wel gereden maar ben er nog niet helemaal uit dus mochten er meteen al tips zijn, graag!
Heb er zelf niet vreselijk veel verstand van want ben makelaar van beroep.

Tot snel,

WJ.


06 jun 2018 18:48
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Bericht Re: Voorstellen
Willemjan46 schreef:

In ieder geval een Porsche zoals het merk bedoeld is, dus met 2 deuren en een benzinemotor :D



en luchtkoeling dus..


06 jun 2018 19:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht Re: Voorstellen
Willemjan46 schreef:
Na een tijdje LandRover (sorry) gereden te hebben, ga ik binnenkort weer een Porsche aanschaffen. Als het een beetje meezit nog deze zomer alleen de voorkeur... staat nog niet helemaal vast.


Eventueel kun je je oude verhalen en herinneringen hier kwijt :mrgreen:
viewtopic.php?f=17&t=46524&hilit=defender


06 jun 2018 20:11
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Voorstellen