Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2024 11:44



Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 
ook even voorstellen... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Op zoek naar een 997
Bericht ook even voorstellen...
Goedemorgen,
Voor de zoveelste nacht weer op dit leuke en gezellige forum gekeken etc, dus het werd nu echt tijd om effies een berichtje te posten: Ik ben een porsche liefhebber en reed tot enkele jaren terug een porsche 911 964 Carrera 2 Targa van 1990. Een dijk van een auto die ik na enkele jaren vol plezier maar o.a te weinig tijd :cry: heb verkocht :oops: Na deze geweldig leuke porsche,( die ook een paar min puntjes had: dak ging "wapperen" bij snelheden boven de 220 km/uur ), heb ik mij laten verleiden tot het kopen van een ...... :roll: :shock: :!: o..p...e..l... (!) Let wel.....een geinige opel...de enigste leuke wat mij betreft....een 2.2 speedster. Deze targa heb ik 1,5 jaar gehad en nu kort geleden weer verkocht. Een leuke auto hoor, die speedie, maar wat begon ik mijn 911 ineens te missen ( slik :( ) Jullie begrijpen het al....ik ben weer in de markt voor een porsche, maar nu dan wel een dichte. Ik heb de afgelopen weken rond gekeken en heb diverse porsche's 996 en 993 bekeken. Voor ons is het een "weekend en pure fun" auto, met dit in het achterhoofd neig ik nu meer naar een 993. Morgen heb ik een bezichtiging bij een dealer en tevens een aankoopkeuring dus wie weet heb ik hem gevonden...ik laat het nog wel weten. Een lang verhaaltje, bedankt voor het lezen en tot gauw. :D


01 aug 2005 0:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht Re: ook even voorstellen...
911/964/993 schreef:
Goedemorgen,
Voor de zoveelste nacht weer op dit leuke en gezellige forum gekeken etc, dus het werd nu echt tijd om effies een berichtje te posten......


WELKOM!!!!, en goed dat je je "drempelvrees" hebt overwonnen. :wink:
Wellicht heb je iets meer info over de Porsche die je gaat bekijken??


01 aug 2005 0:53
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C2 Coupe 91 zwart BMW 528i 97 Soewart EX 964 C4 Cabrio 91 Nachtblauw
Utrecht
Bericht 
Welkom terug :D Weet zelf nu al zeker dat als ik de mijne ooit weg doe er een ander voor in de plaats moet komen.

Ben zeer benieuwd wat het gaat worden, hou ons op de hoogte.
_________________________________________
......


01 aug 2005 1:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ook een dikke welkom van deze kant

HAI

:cheers:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


01 aug 2005 1:18
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
welkom en succes met de aankoopkeuring
_________________________________________
duitse laagvlieger


01 aug 2005 3:38
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: ook even voorstellen...
WELKOM! ..... maar ehhh .....

911/964/993 schreef:
Jullie begrijpen het al....ik ben weer in de markt voor een porsche, maar nu dan wel een dichte.

Als je blijkbaar graag open rijdt, waarom dan nu een coupé :?: :scratch:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


01 aug 2005 14:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht Re: ook even voorstellen...
EriC4C schreef:
WELKOM! ..... maar ehhh .....

911/964/993 schreef:
Jullie begrijpen het al....ik ben weer in de markt voor een porsche, maar nu dan wel een dichte.

Als je blijkbaar graag open rijdt, waarom dan nu een coupé :?: :scratch:


Wat is dat toch met dat open rijden :scratch: ... het is of te warm, of te koud, of te nat, of je zit weg te stinken in andermans uitlaatgassen ... Een warm welkom en succes met de zoektocht.


01 aug 2005 14:23
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: ook even voorstellen...
adu schreef:
Wat is dat toch met dat open rijden :scratch: ... of je zit weg te stinken in andermans uitlaatgassen ...


Hem je ongemerkt meer last van in een gesloten auto :wink: Eer dat jouw fannetjes tot drie keer toe het volume van de auto hebben weggecirculeerd .... en dan heb ik het nog niet over het niet aanzuigen van frisse lucht :shock:

:@: 911/964/993 :arrow: Welkom :ba: en tja,..... waarom geen cabrio :roll: :wink:
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


01 aug 2005 14:46
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: ook even voorstellen...
adu schreef:
Wat is dat toch met dat open rijden :scratch: ... het is of te warm, of te koud, of te nat, of je zit weg te stinken in andermans uitlaatgassen ... Een warm welkom en succes met de zoektocht.

:scratch: .....Zoals ik eerder al zei :salut: maar als je er anders over denkt moet je er vooral geen kopen!

Eric -open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht- 8)

en :arrowd: :wink:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


01 aug 2005 14:46
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Hè, hè, hè ... :D Zolang ik het PF volg is dit jouw stokpaardje ... was dus makkelijk inkoppertje :wink: Maarre, ieder z'n meug, rijden maar met je haar in de wind!

Afbeelding


01 aug 2005 14:55
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Genieten doe ik het liefste met volle teugen. 8) :wink:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


01 aug 2005 16:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
EriC4C schreef:
Genieten doe ik het liefste met volle teugen. 8) :wink:


:thumleft:

Afbeelding


01 aug 2005 17:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Op zoek naar een 997
Bericht wat een dag.................geen 993....snik.....
Om een lang verhaal kort te maken, dit was hem dus absoluut niet :cry: Het leek ook te mooi om waar te zijn, goed onderhouden, rijk uitgevoerd, goede kleur en interieur en een heel redelijke prijs...... :cry: Ik had er vandaag eigenlijk op gerekend om een 993 te kopen....de aankoop keuring heb ik echter ( na 10 minuutjes rijden.. ) afgebeld.........wat een teleurstelling :cry:

Om de vraag te beantwoorden:
Cabrio is super, Targa is gaaf, maar ja een coupe is natuurlijk ook helemaal toppie! Wat het nu dan gaat worden.....we zien het wel, ik houd jullie op de hoogte.

Gezien het feit dat ik verder wel keurig ben behandeld en er volgens mij te goeder trouw wordt gehandeld door de dealer cq verkoper, houd ik verdere gegevens maar prive. Voor diegene die ook zoekende is en zich een rit wil besparen voor een bezichtiging van deze auto, of wil weten wat er dan aan scheelde, stuur maar een pb, dan geef ik je de gegevens wel even door.


01 aug 2005 18:59
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: wat een dag.................geen 993....snik.....
911/964/993 schreef:
....de aankoop keuring heb ik echter ( na 10 minuutjes rijden.. ) afgebeld.........wat een teleurstelling :cry:


want? :roll:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


01 aug 2005 19:16
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: wat een dag.................geen 993....snik.....
911/964/993 schreef:
Gezien het feit dat ik verder wel keurig ben behandeld en er volgens mij te goeder trouw wordt gehandeld door de dealer cq verkoper, houd ik verdere gegevens maar prive. Voor diegene die ook zoekende is en zich een rit wil besparen voor een bezichtiging van deze auto, of wil weten wat er dan aan scheelde, stuur maar een pb, dan geef ik je de gegevens wel even door.


horn schreef:
want? :roll:

:shock: :roll: ..... Belgisch bloed :?: :wink: :lol:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


01 aug 2005 19:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Op zoek naar een 997
Bericht want....
:D Bij het bekijken van de auto vielen mij de volgende zaken op: :cry:
*Geen stickers aanwezig op de bekende plaatsen, :cry:
*Rechterdeur vervangen ( was mij verteld ) alleen de strips waren in een andere kleur dan de andere deur..., :cry:
*Diverse delen gespoten, :cry:
*Schade gehad aan voorkant voertuig, :cry:
*Steenslag op voorbumper en motorkap, ( minder belangrijk, maar met het oog op bovenstaande weegt het al met al dan wel weer mee... :?
*Leer in mindere staat, ( minder belangrijk, maar weegt dan ineens ook mee..., :?
*Voor en achterbanden ander merk, :?
*Electrische stoelverstelling best.kant kraakte als de schommelstoel uit een bejaardenhuis, :?
*Aantal opties niet aanwezig, wel op de site vermeld, maar niet te vinden, :cry:
**Toch gaan rijden, ik had mijzelf voor genomen dat er maximaal zo'n 2 tot 3000 euri extra aan mocht mankeren om hem rijklaar te krijgen...., 8)
***Rijden......alle meters waren binnen de kortste keren niet meer af te lezen, condens in alle meters, :?: ( verkoper vertelde bij terugkomst dat de auto net goed schoongemaakt was..) :cry:
***Slecht, maar dan ook echt SLECHT(E) rem(men)! De auto remde echt slecht, terwijl de achterste schijven net vervangen waren, de voorste waren zo/zo volgens de vorige eigenaar, maar je staat toch wel even te kijken als hij zo slecht stopt......( ik reed ongeveer 50 in de bebouwde kom en wilde stoppen voor het stoplicht.....net gehaald :evil:
***De ramen waren allemaal dicht, toch raasde de auto op de achterramen.... :cry:
****Hij reed ook niet lekker, ( heel veel bijgeluiden en op de achtergrond leek het of er een tandarts aan het boren was. :cry: ..) schakelen ging moeizaam :cry: en traag in mijn ogen ( het gaat hier om een tiptronic, kan mij niet voorstellen dat een tiptronic zo rijd. :cry: .. )
*****Al met al reden om rechtsomkeert te maken dacht ik zo.....Daar wilde ik geen tijd en geld meer instoppen. Er mag best wat aan mankeren, maar dit was mij gewoon teveel van het goede :!:
Greetings.


01 aug 2005 19:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Op zoek naar een 997
Bericht want...
Ik had afgelopen weekend reeds contact gehad met de vorige eigenaar, aardige man en gaf mij voldoende info en tevens een goed gevoel om naar de auto te gaan kijken....toch was het, en is het een teleurstelling.


01 aug 2005 19:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Als ik het zo lees heb ik de perfecte auto vcoor jou. :wink:
http://www.porscheforum.nl/album_person ... user_id=15


01 aug 2005 20:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
911/964/993,

Welkom hier op het forum. Volgens mij heb ik je eerder gezien, maar dan op het Speedster-forum. Kan dat kloppen?

Suc6 met je zoektocht naar een mooi exemplaar, neem de tijd en laat altijd een aankoopkeuring doen (maar daar was je zelf al achter).

Paskal


01 aug 2005 22:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht Re: want...
911/964/993 schreef:
Ik had afgelopen weekend reeds contact gehad met de vorige eigenaar, aardige man en gaf mij voldoende info en tevens een goed gevoel om naar de auto te gaan kijken....toch was het, en is het een teleurstelling.


Denk dat ik weet welke auto je bedoelt, was hij zwart metallic?


01 aug 2005 22:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Op zoek naar een 997
Bericht 
Hoi Paskal, klopt! Jij maakte me er toen nog even op attent dat een email adres en bijbehorende vraagprijs wel zo handig was om erbij te vermelden right? Leuk om elkaar weer 'ns tegen te komen, bedankt voor de tip :D

Van dalen993 goedeavond,
Mooie foto's! Welke 993 heb je dan voor mij :?:
Kleurtje mbt vraag is idd zwart.

Greetings.


01 aug 2005 23:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Ook een zwarte.


02 aug 2005 12:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911/964 Carera 2 BJ 1992
Bericht Re: want...
911/964/993 schreef:
Ik had afgelopen weekend reeds contact gehad met de vorige eigenaar, aardige man en gaf mij voldoende info en tevens een goed gevoel om naar de auto te gaan kijken....toch was het, en is het een teleurstelling.


Tip: Carlo v Krey ben ik gisteren geweest hij heeft een mooie 996 Jubileum staan en heeft tevens een erg mooie 993 4 S Zwart binnen gekregen!! zeker de moeite v h bezichtigen waard!

www.carlovankrey.nl
Sterkte met de zoektocht.

Grt :D
_________________________________________
Porsche 911/964 Carrera 2 Bouwjaar 1992


02 aug 2005 13:09
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 23 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.