Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 21:25



Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Mag ik mezelf even voorstellen? George Molenaar 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Mag ik mezelf even voorstellen? George Molenaar
Beste Porsche liefhebbers,

Ik wil mij graag even voorstellen.

Ik ben George Molenaar en helaas nog niet in het bezit van een Porsche. Echter al mijn hele werkzame leven in de automobiel industrie. Eerste 20 jaar als testrijder bij de RDW in Lelystad en later in een semi commerciele functie bij de RDW waarbij ik fabrikanten en beurzen bezocht wereldwijd. Sinds twee jaar ben ik een eigen onderneming gestart op het terrein van de RDW op het gebied van Europese type goedkeuring van remonderdelen voor remvoering fabrikanten. De behoefte bij de RDW op dit gebied liep af en ik was de mening toegedaan dat dit vanuit een commerciele onderneming bete te behandelen was. Gelukkig was de RDW het hiermee eens en hebben ze mij de mogelijkheid gegeven om dit op de testbaan te kunnen doen aangezien de testbaan een belangrijk meetinstrument is in de hele beproeving.
Wij zijn een team van 4 personen die ook zeer toegewijd zijn en met veel plezier bijvoorbeeld tijdens de vet-cool dagen hun hulp belangeloos inzetten waar we veel van jullie ook met veel plezier hebben mogen ontmoeten.
Ik heb dan ook direct een verzoek aan de leden. Aangezien wij volgen de wetgeving op een voertuig moeten aantonen dat een bepaald remblok voldoet aan de Europese wetgeving, zijn wij altijd op zoek naar voertuigen. op het moment zijn wij op zoek naar een specifiek remblok wat is toegepast op een 997 . We hebben op de Vet-Cool dagen een dergelijk voertuig zien staan en vragen hierbij aan de eigenaar om contact op t nemen met ons om een dergelijke samenwerking te bespreken. het kenteken van de auto is 61-GXB-8. Betreft een 997 turbo met de goede remblokken op de achteras. Alvast een vast deel van een dergelijke overeenkomst, voertuig is casco verzekerd, wij monteren nieuwe originele remblokken op de betreffende as, meeste remproeven worden uitgevoerd met 45km/h, met u overeenkomende afspraak over vergoeding voor het gebruik en eventueel poetsen. e.e.a. in overleg met de eigenaar.

uw telefoontje wordt zeer op prijs gesteld, dan kunnen we alle details bespreken.

Met dank voor jullie tijd en aandacht,

George Molenaar,
Managing director Greening Europe bv.


24 jul 2018 14:11
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: psmits


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.