Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 13:31



Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Zoek boxster 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Zoek boxster
Hallo, mijn naam.is Johan, ik ben op zoek naar een boxster 2001 tot 2004. Ik hou van alles met wielen, ben in bezit van 2 vespa's (1963 en 1986), mazda mx5 en heb net mijn bmw 4 serie verkocht.

Ik ben zelfstandig ondernemer en aangezien ik meeste in mijn bus rij zoek ik een boxster.

Ik heb een boxster 2.7 automaat in belgie bekeken, bouwjaar 2003 en met 50.000 km op de klok, alle boekjes aanwezig. Ook ga ik een boxster S bekijken uit 2001, 104.000 op de klok en gehele historie erbij.

Graag zou ik wat feedback krijgen of iemand die misschien zijn boxster wil verkopen, ik.wil max 16500 uitgeven.

Groeten,

Johan


07 aug 2018 15:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Zoek boxster
Johanc schreef:
Ik heb een boxster 2.7 automaat in belgie bekeken, bouwjaar 2003 en met 50.000 km op de klok, alle boekjes aanwezig.


Welkom :!:

Was de 2.7 in Belgie het net niet? Of lag deze buiten iets boven budget?


07 aug 2018 16:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Zoek boxster
Zoek je in België of ook in Nederland?
_________________________________________
Mvg,

René


07 aug 2018 17:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Zoek boxster
Zoek een handbak! Zeker voor een Boxster.


07 aug 2018 18:55
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Zoek boxster
Ik zoek in belgie nl en duitsland. De porsche in belgie was niet buiten het budget maar heb denk ik liever een s.

Deze lijkt me ook wel wat https://www.autoscout24.nl/aanbod/porsc ... 2dff4113ab


07 aug 2018 20:24
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Zoek boxster
Kheldar schreef:
Zoek een handbak! Zeker voor een Boxster.


Licht eens toe? Ben ook midden in de zoektocht race namelijk.


24 aug 2018 13:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Zoek boxster
Vlugger, vinniger, auto is pak lichter ... schakelen op precies het moment en de manier dat jij wil.

Karakter van de auto is een wereld van verschil. De inertie van de koppelomvormer en het extra gewicht in de automaatbak is significant. Been there done that.


‘Ja, maar het rijdt zo veel beter in de file’ hoor ik wel eens. So what? Sta je meer dan 50% van de tijd in de file dan zou het eventueel een argument kunnen zijn. Ik rij de 996 dagelijks. Zelfs dan verwonder ik mij nog steeds over het excuus/reden dat het zo zwaar is om in de file met een handbak te rijden. En je kan prima gewoon uit zijn twee filerijden als het moet.

Voor een fun auto die de 911 of Boxster toch nog steeds is zou ik altijd voor een handbak of PDK gaan, niet de Tiptronic, die is niet met PDK te vergelijken.

De enkele zogenaamde ‘voordelen’ van de Tiptronic vind ik nog steeds niet opwegen tegen de vele nadelen die er zijn.

Nuja als je niet wil schakelen is het natuurlijk straightforward wat je moet nemen.

Er is voor mij wel één uitzondering waarbij ik zou begrijpen dat je een tiptronic zou verkiezen en dat is als je een 996 of 997.1 turbo zoekt. Dat zijn wagens met zeer veel koppel, razendsnel, ... daarbij is het ook fijn om gewoon twee handen aan het stuur te kunnen houden als je eens lekker door wil rijden. En de automaatbak helpt je ook prima om die rauwe/pure kracht mooi en tot op zekere hoogte wat gelijdelijker over te brengen op de weg.


Maar goed ... mijn mening ... net zoals er zoveel andere waardevolle meningen zijn.


24 aug 2018 14:54
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Zoek boxster
Bedankt voor de toelichting!


25 aug 2018 20:52
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: csteenbe, Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.