Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 17:16

Even voorstellen hier.

Patrick is de naam, al lang op zoek naar een mooie 964 cabrio en lees de mooie projecten al lang mee. Nog even getwijfeld om een coupe, die hier op het forum werd aangeboden, te kopen, maar wilde toch graag een cabrio.

Nu gaan jullie mij voor gek verklaren. Ik heb tijdens mijn vakantie, online op een veiling, ongezien dus, een mooie 964 cabrio zwart zwart gekocht :ba: Zonder aankoopkeuring of iets :bang: dus ik hoop dat het gaat meevallen. Waarschijnlijk hebben jullie ‘m ook te koop zien staan, maar zal de veilingnaam bewust niet noemen.

Het is een auto die zich in Belgie bevindt en hoop ‘m eind van de maand thuis te hebben. Dan in september nalopen en op kenteken zien te krijgen. Zal een topic openen om dit bij te houden!

Nu proberen een paar foto’s te plaatsen.... heeft mij even geduurd om uit te zoeken :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 17:42

Plaatjes en de km-stand zijn in ieder geval in orde. :thumleft:

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 17:47

Idd op de foto's ziet de auto er top uit.

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 18:17

Dat zier er inderdaad op de foto's goed uit.
Vraag is alleen..... waarom via een veiling? Was het exemplaar zo uniek, of de prijs etc?

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 18:24

Proficiat :!:

Gedurfd, hoop dat het goed uitpakt :thumleft:

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 18:39

Ja dat hoop ik ook.

Waarom veiling, combinatie van verleden, kmstand, uitvoering en prijs... in NL helaas onbetaalbaar geworden.

Dank voor jullie enthousiaste reacties, praktijk moet inderdaad uitwijzen of het een goede koop is. Auto heeft vele jaren in Cannes rond gereden en daardoor hoop ik nog erg goed.

Nog een paar foto’s. Motorruimte wil ik zsm netjes maken

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 19:57

WOW op de plaatjes ziet dat er wel mooi uit :cheers: Hoop dat ze in het echt ook zo mooi is

Ben benieuwd of je met ons wil delen wat die schoonheid heeft gekost...

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 20:00

Eindelijk iemand die durft! Heb hem ook zien staan, samen met nog meer P’s. Benieuwd of hij meevalt qua conditie, dat zou mij sterken om toch een keer op zo’n veiling te kijken.. benieuwd dus naar het vervolg..:)

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 20:15

@outletvalve: doe eens een gok incl 20 procent veilingskosten, dan zeg ik hoger of lager :)

@mark996: ja meestal gaan ze voor austronomische bedragen weg en kun je het risico dat het tegenvalt niet meer afdekken. Dat hoop ik nu wel gedaan te hebben. Maar kan natuurlijk nog steeds een rampenbak zijn.....

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 20:40

Welkom, respect voor je lef. Binnenkort zullen we weten of je lef hebt getoond en het goed hebt gedaan of dat je Dom bent geweest om dit avontuur aan bent gegaan waarvan bijna iedereen zegt dat je dit nooit moet doen. Ik hoop dat je zo eerlijk durft te zijn om het oordeel over de auto met ons te delen :mrgreen: tot nu toe alleen nog maar respect voor je lef

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 20:47

@mbembe: dat zal ik zeker eerlijk doen. Mijn ego kan het wel aan als ik iets ontzettend doms gedaan heb ;) al zal het dan wel pijn in mijn beurs doen.

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 20:51

Haha that's the spirit :thumleft:

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 22:09

Is dit (was in Zutendaal ofzo toch?) te vergelijken met domeinen? Veel handelaren daar of viel dat mee?

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 22:10

@mark996: niet lachen he? Maar zoals ik al zei, ik ben er niet geweest om te kijken.......

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 22:11

Het is/was inderdaad Zutendaal.

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 22:27

[quote="Patrick@911"]@outletvalve: doe eens een gok incl 20 procent veilingskosten, dan zeg ik hoger of lager :)

70K

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 22:30

Patrick@911 schreef:@mark996: niet lachen he? Maar zoals ik al zei, ik ben er niet geweest om te kijken.......

Nee hoor, ik kan het zeker waarderen, zulke lef. En daarnaast, totaal jouw centen:). Zelf ook wel over nagedacht, maar na de domeinen veiling een paar keer te hebben gevolgd en ook daar bekeken, heb ik het laten zitten. Dus vandaar dat ik benieuwd ben naar hoe het ging daar..

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 22:32

outletvalve schreef:
Patrick@911 schreef:@outletvalve: doe eens een gok incl 20 procent veilingskosten, dan zeg ik hoger of lager :)

70K


Dan is het voordeel toch volledig weg lijkt me? Of was het niet serieus?

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 22:36

Eens, de marktwaarde schat ik op 65k/70k. Ik heb er dan ook een stuk minder voor betaald!

Re: Eindelijk even voorstellen

17 aug 2018 22:49

Marktwaarde lijkt me wat hoog (denk meer rond 55-60), maar boeien, je hebt hem voor minder:). Duimen dat hij meevalt!

Re: Eindelijk even voorstellen

18 aug 2018 0:06

Gokje, max 40k excl veilingkosten.

Re: Eindelijk even voorstellen

18 aug 2018 8:17

Ik mag hopen minder (want dan zit je bijna aan de marktwaarde als je de opgelden erbij doet). Of reken ik verkeerd?

Re: Eindelijk even voorstellen

18 aug 2018 8:48

Geen idee hoe je rekent, leg eens uit?

Re: Eindelijk even voorstellen

18 aug 2018 9:11

Laten we trouwens focussen op de mooie porsche ipv weer de centjes :)

Re: Eindelijk even voorstellen

18 aug 2018 9:14

Je hebt gelijk, we gaan over op de P.. hoe gaat/ging het ophalen? Vaste dagen of kun je hem nu al ophalen?
Plaats een reactie