Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Eindelijk even voorstellen

18 aug 2018 9:24

Is eigenlijk een vaste dag. Ze wilden iets meer hebben dan het bod, anders liet de verkoper ‘m niet gaan (waar of niet, geen idee). Nu wordt ie aan het eind van de maand thuis bezorgd, dus hoef er niet heen.....

Re: Eindelijk even voorstellen

18 aug 2018 9:30

Voor mij ook de eerste keer dat ik een auto ga importeren, best spannend

Re: Eindelijk even voorstellen

18 aug 2018 12:56

Patrick@911 schreef:Is eigenlijk een vaste dag. Ze wilden iets meer hebben dan het bod, anders liet de verkoper ‘m niet gaan (waar of niet, geen idee). Nu wordt ie aan het eind van de maand thuis bezorgd, dus hoef er niet heen.....

Lekkere actie.. zou bij mij al snel principe worden, ik doe een bod en dat is het. Dat gebeurt dus bij bva ook veel, en zorgt ervoor dat auto’s die wel een op het eerste gezicht redelijk bod hebben, toch blijven staan (omdat de verkoper nog een extra slaatje eruit probeert te slaan..). Anyhoos, ga je importeren zelf doen? Overigens echt een makkelijk iets, er staat hier ergens een hele checklist, dus ik zou zeker aanraden om het zelf te doen.

Re: Eindelijk even voorstellen

18 aug 2018 15:18

Ik had hier al even gezocht, maar nog niet gevonden. Zal nog even beter zoeken.

Die iets hogere prijs scheelde mij wat gezeur ivm het ophalen... vervoer wordt nu allemaal geregeld en ik kan zef niet op de ophaaldag dus dat vind ik weer prettig

Re: Eindelijk even voorstellen

18 aug 2018 17:42

Invoeren is iig makkelijk. Zorg dat je aan de verkoper het Cvo bewijs vraagt (certificaat van overeenstemming), naast natuurlijk het kentekenbewijs. Dit wil de RDW zien bij invoer en is niet te verkrijgen achteraf.

Re: Eindelijk even voorstellen

18 aug 2018 18:38

@mark: dank, zover was ik ook inmiddels. Weet jij of het CVO in belgie dit document is: “Identification du véhicule et caractéristiques techniques”?

Re: Eindelijk even voorstellen

18 aug 2018 18:51

Volgens mij niet, lijkt me meer een overzicht zoals wij kentekenbewijs deel 2 hebben. Bij mijn weten heet dit in het frans Le certificat de conformité européen.
Plaats een reactie