Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 14:08



Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Nieuw forumlid: Cayman 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Nieuw forumlid: Cayman
Dag, ben nieuw hier. Heb net een Porsche Cayman gekocht uit 2006, een "base" met 2.7 liter, 6 bak, in Arctic Silver. Niet al te veel opties maar wel xenon en regensensor. Ik heb hem gekocht met voorschade. De vorige eigenaar is blijkbaar een in al zijn enthousiasme van de weg geraakt en heeft daarbij de bumper kapot gereden en zitten wat deukjes in een van de voorschermen. Verder mn plastic kapot en een radiateur lek. Lijkt op zich mee te vallen. Auto heeft volledige onderhoudshistorie en is verder heel erg netjes. Ik ga hem zelf opknappen maar heb ook nog een ander project (geen Porsche) staan waar ik ook de nodige aandacht aan moet besteden. Eigenlijk heb ik geen tijd en zou ik hem ook zoals hij er nu bij staat weer kunnen verkopen...Maar opknappen en er even in rijden lokt! Maar voor nu: als iemand Cayman/Boxster onderdelen van de voorkant aan te bieden heeft, hoor ik graag. Of als iemand heel graag een dergelijk project(je) aanpakt...Dan is er te praten over overname. Ik zal ook nog bij de andere rubrieken wat vragen plaatsen.


15 sep 2018 22:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche Cayman S (2006)
Bericht Re: Nieuw forumlid: Cayman
Welkom hier :-)
Leukste is toch wel 'even' fixen en :drive: :drive: :D


16 sep 2018 20:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S
Roosendaal
Bericht Re: Nieuw forumlid: Cayman
Voor onderdelen zou je hier eens kunnen kijken.
_________________________________________
"...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."


17 sep 2018 16:04
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Nieuw forumlid: Cayman
Ja dank je wel, had ik ook gevonden. Ben al heel wat op het spoor!


19 sep 2018 0:07
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Nieuw forumlid: Cayman
De Cayman is inmiddels al een tijdje klaar. Is mooier geworden dan gedacht! Bumper is vervangen en alle kleine dingen die ook breuken hadden of kapot waren ook. Weer helemaal fris dus. Toch wel erg mooie auto om te zien ook. En vooral om te rijden ;) ! Gezien er nu 4 auto's zijn staat hij wel te koop. Dit ihk van "mag weg, moet niet". Ik rij er voorlopig lekker mee. Foto's en meer informatie is op marktplaats te vinden. Check ook de LED spars. Heb ik uit de VS gehaald, staat erg goed. Voor meer informatie ben ik graag bereikbaar.

mod by Henk: link naar marktplaatsadvertentie weggehaald. Het forum is geen doorgeefluik.



.


28 nov 2018 12:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht Re: Nieuw forumlid: Cayman
Jammer dat je hem verkoopt! De Cayman 2.7 H6 uitvoering zie je trouwens niet heel veel hoor. Het is meestal een 5-bak. Het was namelijk een hele dure optie!

Is het ook een eis om een schade reparatie uit te voeren met Tin ipv plamuur?


29 nov 2018 17:57
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Nieuw forumlid: Cayman
ah het is een 5 bak overigens! Geen 6 bak, zal even kijken of ik dat kan aanpassen


02 dec 2018 14:22
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Nieuw forumlid: Cayman
En wat bedoel je met tin? Alleen de bumper was wat beschadigd en zijscherm krasje niet door de lak heen. Dus geen geplamuur e.d.


02 dec 2018 14:24
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.