Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Terug van weggeweest

18 okt 2018 22:57

Lang geleden was ik hier als groentje zeer actief, dromend over "als ik later groot ben", ook Porsche te rijden.

Na een Boxster, 996 en een Boxster S, is mijn Porsche cirkel nu eindelijk rond. De droom is realiteit: mijn eigen 911 Carrera 3.2 uit 1984.

De eerste 2 foto's zijn op 4K wallpaper formaat :^:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Hopelijk kan ik weer een aantal leuke meetings bijwonen de komende tijd. Verder zal ik jullie ongetwijfeld nodig hebben voor het verhelpen van enkele technische issues die me vast te wachten staan. Heerlijk!

Re: Terug van weggeweest

19 okt 2018 8:56

Welcome Back :!:

Re: Terug van weggeweest

19 okt 2018 9:02

Veel rijplezier met je droom auto!

Re: Terug van weggeweest

19 okt 2018 9:31

Super. Geniet ervan!

Re: Terug van weggeweest

19 okt 2018 14:06

Dankjullie wel!

Er staan al wat leuke dingetjes op de planning:
-Momo Prototipo stuur + naafspacer zodat ik er ook fatsoenlijk in pas.
-Schoonmaken fuel sending unit, de meter werkt, maar registreert vaak traag.
-Airco werkend maken (blaast nu alleen lucht, koelt niet, wellicht slechts vullen).

Re: Terug van weggeweest

19 okt 2018 16:26

Airco bij een Carrera 3.2 :?:

Ik zou die hele zooi er uit trekken :!:

Keep it original ... :idea:

Re: Terug van weggeweest

19 okt 2018 18:35

Welkom (wederom!) mooie kar zeg, veel plezier ermee :drive:

Re: Terug van weggeweest

19 okt 2018 19:04

Airco: laat maar....eerder je dash opknappen.....radio periode correct plaatsen en hout verwijderen, tenminste lijkt op hout..... :?:

Re: Terug van weggeweest

19 okt 2018 19:19

Welkom terug en veel plezier gewenst met de luchtgekoelde variant. :thumleft:

Re: Terug van weggeweest

19 okt 2018 19:37

Dial_888 schreef:Airco: laat maar....eerder je dash opknappen.....radio periode correct plaatsen en hout verwijderen, tenminste lijkt op hout..... :?:


De airco is origineel Porsche, waarom eruit halen??
Dat middenstuk boven de middenconsole ga ik ook in orde maken, evenals een fatsoenlijke radio.

Ik was oorspronkelijk van plan het hout te vervangen door de standaard zwarte panelen, maar ik waardeer het eigenlijk juist want het is zeer mooi afgewerkt. Heb mij laten vertellen dat het als Sonderwunsch is uitgevoerd door Porsche, kan dit, of broodje aap?

Re: Terug van weggeweest

19 okt 2018 19:45

Staat de optie dan op de sticker onder je kofferklep?

Overigens is het jouw smaak niet mijne cq mening.... :mrgreen:

Belangrijkste is dat de auto technisch in orde, en de rest kun je de komende periode een stapjes verbeteren. Tenminste heb ik met de mijne zo gedaan en ik ben er nu super tevreden mee.

Succes.

Re: Terug van weggeweest

20 okt 2018 10:29

Klopt, de airco is origineel geleverd, wat vrij zeldzaam is voor een duitse auto.
Dat hout onderzoek ik nog, dat staat nergens namelijk, maar het is bijzonder goed gedaan voor aftermarket.

Re: Terug van weggeweest

20 okt 2018 10:49

Optiecode 573 of 559 voor de airco.

Enige optiecode voor het dashboard is volgens mij 981 --- en dat is geen 'hout' :wink:


Maar inderdaad - als de airco origineel geleverd is én je 'm aan de praat krijgt: laten zitten!

Re: Terug van weggeweest

20 okt 2018 10:56

559 voor airco toch?
Die heb ik op de sticker staan en komt overeen met dit lijstje https://www.stuttcars.com/technical/opt ... es/911-84/ zonder de heavy blower.

Over dat hout dacht ik eerst dat het uit een 964 kwam, waar het iets vaker voorkomt. Echter heb ik de ouderwetse ventilatiesleuven dus dat zou niet passen.
Deze 964 met wortelhout heeft ook precies dezelfde pook knop als ik (op mijn 915 bak): wortelhout met messing inleg. Bij mij staat er op de inleg echter een Porsche schild, op de onderstaande 964's het schakelpatroon.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Re: Terug van weggeweest

20 okt 2018 20:57

He wat leuk, welkom terug!

Re: Terug van weggeweest

20 okt 2018 22:00

Welkom terug en geniet van je nieuwe aanwinst! :drive:
Plaats een reactie