Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Voorstellen Rob, Castricum

20 okt 2018 9:37

Even voorstellen
Rob Elsinga, 54 jaar, getrouwd en drie kinderen, woonachtig in Castricum. Sinds enkele weken in het bezit van een zilvergrijze 997 C4S uit 2007,....wat een feest om in te rijden! Het is niet onze eerste 911, in 1990 hadden wij een 2.7 T Targa uit 1979, we konden hem toen net aanschaffen en rijden maar waren als de dood dat er iets kapot zou gaan aan de motor. Na een jaartje plezier toch maar weer verkocht. Vorige week nog gezocht op het kenteken bij de RDW maar ik vermoed dat hij niet meer rondrijdt.

Na een tijdje zoeken in Duitsland heb ik de 997 gekocht bij CarConnect in Maastricht. Hij tikte "all the boxes: C4S, handgeschakeld, 75K Km en in smetteloze staat. Voor de zekerheid een aankoopkeuring gedaan bij Porsche Maastricht, ook hier kwam hij met vlag en wimpel doorheen. Bij Rob Goossen heb ik het alarm laten uitbreiden naar Klasse 3 en een MoBridge laten installeren voor Bluetooth, prijzig apparaat maar het scheelt weer een hoop gedoe om fatsoenlijk te kunnen bellen. Deze week een paar mooie wintervelgen met vrijwel nieuwe Pirellis op de kop getikt die nu donker antraciet worden gespoten. Hiernaast nog een Tesla model S, net zo snel met accelereren, van de Porsche krijg ik toch nog een grotere grijns op mijn gezicht :D

Ik kijk uit naar de evenementen en de ritjes!


Afbeelding
Afbeelding

Re: Voorstellen Rob, Castricum

20 okt 2018 10:10

... de Tesla accelereert wss zelfs sneller, maar is verder een emotieloze auto t.o.v. een waarvan je de motor in toeren hoort gaan en de uitlaat hoort brullen :wink:

Welkom Rob :!:

Re: Voorstellen Rob, Castricum

20 okt 2018 10:12

Hoi Rob, welkom. Je bent bij mijn weten de 1e die gelijk foto's upload in z'n voorstelrondje. Mooi exemplaar, enjoy it!

Re: Voorstellen Rob, Castricum

20 okt 2018 18:31

Welkom, mooi verhaal en uiteindelijk toch weer terug bij Porsche!

Re: Voorstellen Rob, Castricum

20 okt 2018 18:37

Hallo Rob, welkom en veel plezier met je mooie 997 !

Re: Voorstellen Rob, Castricum

20 okt 2018 20:50

Welkom hier Rob!

Re: Voorstellen Rob, Castricum

20 okt 2018 22:03

Welkom, mooie 997!

Re: Voorstellen Rob, Castricum

21 okt 2018 7:17

robelsinga schreef:...in 1990 hadden wij een 2.7 T Targa uit 1979

Afbeelding
Welkom! Oogt overigens meer als een SC. De 2.7 werd gebouwd van 74 tot 77.

Re: Voorstellen Rob, Castricum

22 okt 2018 18:47

Scherp! Het was zeker een 2.7T. Bouwjaar was 1976 volgens mijn vrouw.

Re: Voorstellen Rob, Castricum

22 okt 2018 19:39

Heel veel plezier en veilig kilometers

Gr Andy

Re: Voorstellen Rob, Castricum

24 okt 2018 13:01

Welkom mooie auto! Moet zeggen dat die rode ook niet verkeerd was! En wss kan je beter met die rode motor issues hebben dan met de grijze :wink:

Ik zal hem in de buurt wel zien rijden! :thumleft:

Re: Voorstellen Rob, Castricum

18 nov 2018 17:05

Welkom en weer een elfje in de buurt. ik zie je wel rijden :drive:
Plaats een reactie