Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 8:08



Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Even opnieuw voortellen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Even opnieuw voortellen
Heb me 3 jaar geleden aangemeld toen ik mijn eerste Porsche kocht, een Boxster 987.1. Heb veel meegelezen en geleerd in die tijd maar ben nooit echt heel actief geweest.

Ik heb 2 jaar echt genoten van Mn Boxster maar wilde eigenlijk doorgroeien naar een 911, ik ben me meer en meer gaan verdiepen in wat ik dan eigenlijk wilde en ben uitgekomen op een 997.1 Turbo met TipTronic. Al met al ben ik een jaar zoekende geweest en heb de nodige Turbo’ s bekeken en kon geen echte klik krijgen. Alle auto’s hadden wel iets wat me tegenstond, import zonder sluitend onderhoud, cosmetisch niet mooi genoeg, niet de juiste opties, te hoge Km stand etc.

Tot ik voor de zoveelste keer tussen de occasions op Porsche.nl zat te snuffelen en ik in het zuiden van het land de perfecte Turbo voor mij zag, een Basalt zwarte origineel NL auto met 50K op de klok. Sportchrono, schuifdak, rode gordels, Rode achterlicht units, PCM, 18 weg instelbare stoelen, crest op de hoofdsteunen, turbo schrift op de armsteun en het volledige leder pakket oftewel alles wat ik graag wilde.

Zaterdags ( 2 weken geleden ) gelijk heengereden en de auto letterlijk in 20 minuten aangeschaft met 2 Jaar Porsche approved............ volgende week kan ik hem eindelijk halen. Om de tijd wat te doden de volgende zaken alvast besteld en deze worden zsm geïnstalleerd:

BBI Autosport clubsport kooi in Guards Red
Eibach Pro Kit voor PASM
Aangepast, verdikt en afgevlakt stuur
Techart Heckspoiler 1
Techart 7 en 15 mm spoorverbreders

Als dit alles is geïnstalleerd laat de ik de skirts nog in kleur spuiten en overweeg ik de wielen in het voorjaar te vervangen door Techart Formula 20” maar dit is nog niet zeker.

Als ik foto’s heb zal ik zeker plaatsen en als er belangstelling voor is zal ik onder projecten een topic openen om de aanpassingen te showcasen


13 nov 2018 20:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Even opnieuw voortellen
Gefeliciteerd met je aankoop! Wachten op de juiste auto wordt beloond!

Laat de foto's en het project topic maar komen


13 nov 2018 21:34
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. 993 '93, ex. 968 '92. Nu 996 C4
Bericht Re: Even opnieuw voortellen
Wel leuk om zo'n auto helemaal naar je zin te maken. Waarom tip tronic en dan toch zo racy? Wordt een bijzondere, kijk uit naar de foto's :-)
_________________________________________
"Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari


13 nov 2018 21:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Even opnieuw voortellen
Congrats, kom maar op met dat topic en de foto’s !
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


13 nov 2018 21:43
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.