Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

03 dec 2018 20:42

@Lionhunter, bedankt ik denk zelf ook nog wel vaak terug aan de flatnose, maar ben ook erg blij met de porsches die er na in m'n bezit geweest zijn en nu heel erg blij met de GT3 :D :D (bijna net zo apart als een CGT :res: )

@Imre986 en grensrijder, bedankt mannen :thumleft:

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

04 dec 2018 15:46

Wat een lelijk ding.....hahahaGEWELDIG!!!!

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

04 dec 2018 21:39

Gefeliciteerd! GT3 geeft de ultieme beleving!

Enjoy :drive:

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

07 dec 2018 12:13

Gave GT3 in een mooie kleur!

Ik heb jouw porscheverleden even teruggelezen en is indrukwekkend! Ben benieuwd wat de volgende wordt over 2 jaar :D

Je zegt dat je met de 930T nauwelijks durfde te rijden vanwege angst voor beschadigingen, begrijpelijk! Maar toch zie ik een foto van de 930 op de Nordschleife in de regen... Veel gevaarlijker kan je het niet maken denk ik :lol:

Veel plezier met de GT3!

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

08 dec 2018 8:58

Bedankt weer mannen :thumleft:

@ ricardo964;
Ja over 2 jaar weer kijken wat het wordt, ben zelf ook benieuwd, maar voor nu denk ik nog dat deze weleens lang zou kunnen blijven plakken bij mij :D
Scherp gezien maar dat is een foto van bij de Nordschleife rondom het circuit, op de foto ziet het er spectaculairder uit dan het is hahah
in werkelijkheid was het voorzichtig rijden naar de parkeerplaats bij de Nordschleife :lol:

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

08 dec 2018 15:14

weet nog wel een voorbeeldje, heen naar Dusseldorf op top snelheid daar was die 930 niet bij te houden, terug naar Nederland moest de 930 van ellende over de vluchtstrook vanwege nat wegdek. had wel goed gezelschap op de vluchtstrook, er reed ook een 996 GT2 voor, die kon ook niet harder. :mrgreen: :mrgreen:

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

08 dec 2018 21:19

Dat tripje kan ik mij ook nog herinneren. Volgens mij wilde de 930 ook eerst niet meer starten bij vertrek in Dusseldorf (hadden wij hem niet aangeduwd?) en ik meen dat jij op de heenweg ook een klein akkefietje met jouw 3.2 had. Iets met een los schroefje en een "luikje" in de bodem bij de achterbank toch?

Desondanks was het een erg leuke dag, een van de eerste groepsritten die ik en Michiel nog met de 996 meegereden hebben.

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

08 dec 2018 23:05

Ja dat kan ik me nog goed herinneren ja de 930 had een probleempje met de startmotor en moest een duwtje in de rug hebben voor aanvang van de terugreis :mrgreen:

De terugweg vervolgens met 60km/h en nog het nodige glibberen en glijden richting huis over de vluchtstrook, het was geen auto voor in de regen Haha :lol:

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

20 dec 2018 22:20

Hé die heb ik ook bekeken. Hele hele mooie GT3 ! Veel rijplezier ermee !

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

22 dec 2018 21:56

Dank je :thumleft:
Heb je zelf een andere Porsche gekocht of is het heel iets anders geworden?

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

24 dec 2018 1:32

991 turbo Techart hop hop !

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

24 dec 2018 2:43

e_930_T schreef:
De terugweg vervolgens met 60km/h en nog het nodige glibberen en glijden richting huis over de vluchtstrook, het was geen auto voor in de regen Haha :lol:


Zal je een geheimpje verklappen, dat is de gt3 ook niet :oops:
Na de forumcamp uit Luxemburg in de hoosbuien terug brrrrrr. :?

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

24 dec 2018 10:00

Had je beter een 996 GT3 kunnen kopen. Ligt als een blok op de weg, ook in hoosbuien. Heb hem gekocht na een proefrit in de sneeuw 8)

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

24 dec 2018 12:05

En jij wil vast niet ruilen, want van ruilen komt huilen :-)

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

24 dec 2018 20:29

molen934 schreef:
e_930_T schreef:
De terugweg vervolgens met 60km/h en nog het nodige glibberen en glijden richting huis over de vluchtstrook, het was geen auto voor in de regen Haha :lol:


Zal je een geheimpje verklappen, dat is de gt3 ook niet :oops:
Na de forumcamp uit Luxemburg in de hoosbuien terug brrrrrr. :?



Bedankt voor de heads-up ik zal erom denken, maar ik ging er ook al een klein beetje vanuit dat deze op droog asfalt toch wel het beste uit de voeten komt :D

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

24 dec 2018 20:31

Newby schreef:991 turbo Techart hop hop !



Zo dat is wel een hele dikke Porsche dan :thumleft:
(Mag je best een foto’tje van plaatsen)

Re: De GTS is weg en de opvolger is binnen!

28 dec 2018 22:17

Ga ik doen :thumleft:
Plaats een reactie