Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 1:33



Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Even voorstellen! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Even voorstellen!
Even voorstellen!

Goedenavond allen. Mijn naam is Peter, en ik ben nog op de leeftijd dat het bezit van een eigen Porsche verre toekomstmuziek is. Toch leek het mij leuk om me aan te melden voor dit forum, omdat ik zie dat er veel informatie over (wat mij betreft de mooiste auto ooit) de 911 te vinden is van fanatiekelingen. Dat brengt mij direct bij de volgende vraag: voor ons huwelijk ben ik op zoek naar een 911, het liefst uit de 991 of 992 generatie, om deze voor een dag te huren. Ik heb even zitten zoeken, maar ik kon zo gauw geen apart overzicht vinden waar deze vragen geplaatst mogen worden, vandaar hier. Ik ben benieuwd!

In de tussentijd neus ik nog lekker even rond :)

Vriendelijke groet,
Peter


27 nov 2019 21:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Even voorstellen!
Welkom. Huren.. daar worden vaak vragen over gesteld. Vooral of iemand hier zijn P wil verhuren. Zou ik verder niet vragen, bespaart je een hoop reacties waar je niks aan hebt :). Ik zou kijken bij Hertz op de Schiphol locatie. Daar kun je een nieuwe 991T huren, bij mij weten wel voor minimaal 3 dagen. Maar dat lijkt me juist een mooi excuus:). Succes!


28 nov 2019 4:54
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Even voorstellen!
Ha Mark,

Dank voor je reactie. Goede tip! Hertz had ik inderdaad al gevonden. Het zou handig zijn, omdat we de dag er na toch op Schiphol zijn voor huwelijksreis, alleen moet je voor een 911 minimaal 25 zijn. Daarnaast garanderen zij wel een model, alleen kon ik niet vinden of ze ook aan kleurgarantie doen. Een gele of rode zou wat minder goed passen bij de rest van de dag ;) vandaar mijn vraag hier.


28 nov 2019 10:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S 2003
In het groene hart
Bericht Re: Even voorstellen!
Welkom, ik zou gaan voor een zwarte, past bij de donkerste dag van je leven..nee hoor grapje, dat is als je kinderen krijgt... :wink:

Een beetje googelen geeft wel een paar opties maar die zijn niet goedkoop zeg... Succes!
_________________________________________
Some days, nothing beats a good drive...


28 nov 2019 11:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera Coupe
Spaarndam
Bericht Re: Even voorstellen!
Welkom!
Als de Porsche niet lukt, wil je misschien hier kijken ->

http://www.trouw-kevers.nl/

super leuk en minder duur...


28 nov 2019 21:14
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.