Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 10:53



Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Nieuw hier. even voorstellen! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
06 Cayman S 07 Volvo s40 T5awd daily Triumph 1050 triple
Raamsdonksveer
Bericht Nieuw hier. even voorstellen!
Even voorstellen...

Ik ben Geert, woon in Raamsdonksveer.
Passies sleutelen aan/ rijden met motorfietsen/auto's . Na jaren vooral vele motorfietsen te hebben gehad nu de garage op 1 motorfiets na leeg gemaakt en sinds deze zomer aan mijn eerste Porsche begonnen. Na een poosje zoeken en ernstig twijfelen tussen een 996/997(praktisch ook nog wat bruikbaar) en een (alleen speeltje) Cayman, toch besloten voor deze te gaan...

Een 06 Cayman S.

Afbeelding

Fantastisch rijdend wagentje!

Hoop hier veel info en mede enthousiasten te vinden!


Laatst bijgewerkt door KaaimanS op 22 dec 2019 13:18, in totaal 3 keer bewerkt.



22 dec 2019 12:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Nieuw hier. even voorstellen!
Mooi man! Iets van historie hoe je m gevonden hebt icm foto’s zijn we hier dol op :thumleft:


22 dec 2019 12:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Nieuw hier. even voorstellen!
Leuk! Lekker genieten van zo’n middenmotor wagen!


22 dec 2019 13:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Brabant
Bericht Re: Nieuw hier. even voorstellen!
Welkom Geert. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!


22 dec 2019 19:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
LEEUWARDEN
Bericht Re: Nieuw hier. even voorstellen!
Welkom hier en veel plezier met je Porsche gewenst.


22 dec 2019 20:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Nieuw hier. even voorstellen!
Mooie wagen Geert veel plezier ermee!


23 dec 2019 0:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Nieuw hier. even voorstellen!
Jammie! Mooie combi autokleur/wielen. :thumleft:
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


23 dec 2019 8:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S
Roosendaal
Bericht Re: Nieuw hier. even voorstellen!
Kijk, weer een Cayman erbij! Veel plezier :drive:
_________________________________________
"...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."


23 dec 2019 11:14
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Nieuw hier. even voorstellen!
Welkom, je hebt de beste keuze gemaakt!

Mss toch maar eens een N-Brabant meeting organiseren want er zitten er nu inmiddels al een aantal hier :thumleft:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


23 dec 2019 13:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster S 986, Porsche Boxster 986, EX Mercedes SLK 200 (R170), Ex Alfa Romeo Spider 2.0 TS (916) Ex 944 Type 2 Ex 944 Type 1
Bericht Re: Nieuw hier. even voorstellen!
Welkom,

Veel plezier met het speeltje.
_________________________________________
Als je alles onder controle hebt rijdt je net niet hard genoeg.
Rij nooit harder dan je bescherm engel kan vliegen.


23 dec 2019 14:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera 4, 996
Bericht Re: Nieuw hier. even voorstellen!
Hallo ik dacht dat ik me al voorgesteld had, maar ik kon niets vinden dus zal het wel niet gelukt zijn.

Mijn naam is Albert ben al 36 jaar getrouwd met Erna en heb een dochter en schoonzoon en een zoon die verkering heeft. Sinds 2,5 jaar mag ik me ook scharen onder de noemer opa. Fantastisch is dat. Ik heb en eigen bedrijfje en heb de laatste jaren eigenlijk al mijn tijd in het bedrijf gestopt, want ok de recessie speelde ons parten.
Sinds mijn 18e jaar hou ik van auto's. Heb begin jaren tachtig ook nog 2 jaar rally's gereden met een Opel Ascona. In die tijd een betaalbare rally auto. die we uiteraard zelf prepareerden. Altijd uitgekeken naar een Porsche, maar dat was toen nog een ver van mijn bed show.
Er is al heel wat water door de Rijn gegaan maar uiteindelijke mocht ik dan toch dit jaar mijn eerste Porsche aanschaffen. Dat was nog wel en hele toer, want ik had mijn zinnen gezet op een Boxster, de meest betaalbare Porsche en het moest ook sowieso een cabrio worden.
Even terzijde. Mijn zoon ook niet vies van mooie auto's heeft namelijk een Audi TT Roadster gekocht met 225 PK. Een echte kart. Wat een genot om in te rijden met de kap open en inmiddels heb ik voor mijn vrouw, die nooooooit iets voor haar zelf koopt, ook een mooie gebruikte Beetle Cabrio gekocht, dus het cabrio gevoel moest ook komen wanneer ik een Porsche kocht.
Om het verhaal niet nog langer te maken, ik weeg ca. 160 kg en pas gewoon weg dus niet in een Boxster. Einde Boxster, en nu?
Inmiddels heb ik met een Carrera's proef gereden en kwam ik uiteindelijk bij Witmer & Odijk. Deze garage heeft veel Porsches te koop en ook nog een paar andere exclusieve auto's, met 1 ding gemeen. Ze waren allemaal even strak en hadden een historie op papier. Mijn Porsche een 911 / 996 Carrera 4 Cabrio uit 1999 stond daar ook tussen. Na een proefrit was ik 100% verkocht. Deze moest en is het geworden
Ik heb er inmiddels al meer dan 5000 km mee gereden, waaronder een weekje Eifel. Fantastisch, een jongensdroom is uitgekomen. Ik heb de auto netjes in de garage staan, mijn MB GLC-250 staat nu buiten maar die kan het wel hebben. Inmiddels heb ik ook een originele hoes gekocht, zelfs dat vind ik gaaf.
Ik kan niet wachten dat het weer zomer is en wellicht een paar toertochten mee te rijden.
See you all, maybe

Ps ik heb geen idee hoe je hier een foto plaatst, anders zou ik een foto van mijn Porsche kunnen toevoegen


27 dec 2019 18:54
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 11 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.