Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 22:12



Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
auto wel in NL, maar ikzelf (nog) niet 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Past: 2007 911 C2S Coupe & 1973 911T Targa Present: 1987 Carrera 3.2 Coupe
Bericht auto wel in NL, maar ikzelf (nog) niet
Howdy!
We hebben een jaar of 10 in USA gewoond, en daar ben ik besmet geraakt met het P-virus.
Mijn eerste was een 7 jaar oude 2007 997 C2 S coupe, Midnight Blue met Tan interieur met 35,000 miles toen ik hem kocht. Als nieuw. Fantastische auto in de allermooiste kleur combinatie.
Twee jaar later kwam ik toevallig in de buurt een 1973 911 Targa tegen die te koop stond. Daar moest wel veel aan gebeuren, maar hij had weinig miles, en een prachtig origineel interieur, en ik was op slag verliefd. Gekocht! Maar nu kregen we toch echt een beetje teveel wielen in huis, en de 997 was eigenlijk ook alleen voor het weekend, die heb ik toen maar weer verkocht.
Het opknappen van de Targa heeft even geduurd, maar toen hij eindelijk "klaar" was, en weer terug in de originele kleur, was het een heerlijke weekend kar.
Niet veel later besloten we echter dat het mooi was geweest in de USA, en tijd voor een nieuw avontuur: Maleisie. Daar zitten ze niet echt te wachten op buitenlanders die oude auto's meenemen, bovendien rijden ze aan de andere kant: de Targa meenemen was geen optie. Die ging via Bring a Trailer.com naar een nieuwe eigenaar. :cry:
Toch wilde ik graag een mooi exemplaar meenemen als aandenken aan 10 mooie jaren in de States. Ik vond in California een mooie G-body, en die heb ik in vlaag van waanzin op het laatste moment, gekocht en naar Nederland laten brengen. Maar goed, zelf zit ik nu aan de andere kant van de wereld, dus veel lol heb ik er nog niet van gehad. Het plan is/was om er deze zomer een weekje mee naar de Alpen of de UK te gaan, maar dat zullen we gezien de COVID 19 situatie denk ik moeten herzien. In dat geval kan ik die week wellicht gebruiken om er lekker aan te prutsen.

Zo denkend kwam ik vorige week dit forum tegen. De afgelopen jaren heb ik voornamelijk Rennlist en Pelicanparts afgestruind, en nu hoop ik hier veel te leren en wellicht een steentje bij te kunnen dragen.

Groeten uit de lock-down in Kuala Lumpur!


11 apr 2020 17:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: auto wel in NL, maar ikzelf (nog) niet
leuk verhaal en wees welkom, heel veel kennis hier zinnig en onzinnige maar altijd leuk. het belangrijkste is er al dus :^: nu nog de bestuurder op het juiste moment hier krijgen (evenementen tijd en geen winter) en anders iets geduld, tijd is maar relatief 8)
_________________________________________
Picasa album


11 apr 2020 18:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: auto wel in NL, maar ikzelf (nog) niet
Welkom en nog veel plezier, je hebt nog wat om er naar uit te kijken.....
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


11 apr 2020 18:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: auto wel in NL, maar ikzelf (nog) niet
Welkom hier.
Leuke collectie heb je al gehad :thumleft:

... nog even afwachten tot het Covid verhaal achter de rug is en e.e.a. wordt dan misschien makkelijker! Tot die tijd kun je hier zo lijkt me voldoende lezen en meepraten en misschien zelfs wat vragen stellen als je die hebt.


12 apr 2020 19:28
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.