Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen

25 apr 2020 10:24

Hallo allemaal,

Ik ben Lex, ben 35 jaar oud en woon met vrouw en zoontje in Zeist. Heb mijn account al een tijdje geleden aangemaakt, maar nog weinig gebruik van gemaakt en dat wil ik nu veranderen. Deze maffe tijd van binnenblijven leek me daar een goed moment voor.

Vanaf kind af aan is Porsche rijden een droom van me geweest. Rijd nu met veel plezier een Boxster 986 uit 1998 in onderhoud bij Paul Vlasblom, hele fijne auto maar wel sinds kort te koop omdat ik uiteindelijk liefst een klassieke 911 zou rijden. Mijn idee daarbij is om nog meer puur rijplezier te hebben door het gevoel en het geluid en niet onbelangrijk: dat de kleine dan ook mee kan op leuke tripjes.

Via dit forum leer ik graag mede-enthousiastelingen kennen en hoop ik met name veel te leren over de modellen waar ik gevoelsmatig het meeste mee heb: de G modellen die ongeveer net zo oud zijn als ik :-)

Ik hoop op een leuke tijd op dit forum, op voorhand dank!

Lex

Re: Even voorstellen

25 apr 2020 10:47

Welkom Lex! Genoeg te vinden hier over het G model.

Re: Even voorstellen

25 apr 2020 11:49

Welkom Lex! :salut:

Re: Even voorstellen

27 apr 2020 20:21

76734

Bedankt! Hierbij een foto van mijn Porsche.

Re: Even voorstellen

28 apr 2020 11:45

Welkom Lex!

Leuk, zo'n Boxster met originele oranje belichting. Het begint echt al een klassieker uitstraling te krijgen, vooral in dat zilver!

Verder is een luftie natuurlijk geweldig. Zorg wel voor verkoop dat je er eens in rijdt, want het is een compleet andere beleving dan een Boxster.
Mijn Carrera 3.2 en Boxster S 3.2 liggen qua prestaties enorm dicht bij elkaar, maar de rijervaring ligt juist enorm ver uit elkaar!

Re: Even voorstellen

28 apr 2020 12:03

Frisse Boxster! Welkom.

Re: Even voorstellen

28 apr 2020 14:20

LexBoxster98 schreef: op voorhand dank!
Welkom en op voorhand graag gedaan ;)
Plaats een reactie