Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2024 22:27



Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Eens voorstellen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 991 4S Coupe PDK (met X51!). Verkocht: 997.1 4S handbak, 996.1 C2 Cabriolet
Bericht Eens voorstellen
Hi,

Mijn naam is Seger en ik kijk hier al wat langer rond. Vind het altijd leuk om de verschillende topics mee te lezen. Ik deel de Porsche (en auto) passie al sinds jong af aan met mijn vader (hij heeft destijds dit account aangemaakt). We hebben ook twee keer meegereden met de La Targa Passagio & met de Porsche kartdag in Frankrijk. Dagelijks spendeer ik aardig wat minuten aan alles wat met auto's te maken heeft; filmpjes afstruinen op youtube, fora lezen zoals deze & Rennlist en de (Europese) markt in de gaten houden voor verschillende moderne 911's.

Nu ik wat ouder ben maken wij steeds meer samen de keuze voor een auto; in de zin dat ik de markt in de gaten houd en de, mijns inziens, mooie exemplaren naar hem toe stuur inclusief wat advies over wat ik verwacht wat een relatief waardevaste auto is (afschrijving zo min mogelijk in ieder geval..). Ongeveer 6 jaar terug voor het eerst meegedaan in het beslisproces van een Porsche. Was een mooie 997.1 4S Coupe met handbak. Met die auto is in 4 jaar tijd 70.000km gereden. Sinds een jaar staat er een zeer courante zwart/zwart 991.1 C4S Coupe met X51 pakket in de schuur, welke we zelf uit Duitsland gehaald hebben. Was een zeer net exemplaar met één eigenaar en 67k km's op de klok. Nu onderhand alweer tegen de 90k op de teller, dus er wordt goed gebruik van gemaakt. Recentelijk ook een ander uitlaatsysteem uit amerika geïmporteerd om het geluid (heel) wat te verbeteren. Lang leve de lol.

Al met al wel leuk dus! Ik hoop nog langer van dit forum te kunnen genieten en hoop ten zeerste dat ik na mijn studie in Delft (nog 1 jaar) snel zelf een Porsche op de oprit kan parkeren.

Groetjes Seger


16 mei 2020 20:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997S Cabrio 06` 911 3.0SC 79`
Norg
Bericht Re: Eens voorstellen
Welkom en succes met de zoektocht alvast.
_________________________________________
997 S 06`
911 3.0SC 79`


17 mei 2020 11:25
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Eens voorstellen
Welkom, mooi om te lezen dat er ‘porsche-bloed’ door je aderen stroomt!


20 mei 2020 20:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Eens voorstellen
Welkom, je hebt iig al ervaring bij het aanschaffen van een Porsche :wink:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


20 mei 2020 20:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S 2003
In het groene hart
Bericht Re: Eens voorstellen
Leuk om te lezen! Een Porsche gaat er zo te horen zeker komen, ga ervoor!
_________________________________________
Some days, nothing beats a good drive...


21 mei 2020 0:33
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.