Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 15:30



Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Boxster 981 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Boxster 981
Goedemorgen

Even voorstellen, dus dan doen we.
Mijn naam is René en ik kom uit Limburg.
Na 9 jaar met zeer veel plezier in een Honda S2000 2004 gereden te hebben stap in nu over naar een Boxster S 981 (2013-2015)
Ook op het S2K forum was is veelvuldig te vinden en ik hoop dat ik ook hier mijn plezier beleef.

De afkortingen weet ik uit mijn hoofd, weet alleen nog niet welke opties ik zeker moet hebben en welke niet.
Ik ga hier eens zoeken maar mocht iemand een 981 hebben en los van de zoekmachine me een tip willen geven dan houd ik me aanbevolen.
Eerste vraagje, sportuitlaat met klepje (SAGA), doen of niet doen?

groetjes René


21 jul 2020 10:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Boxster 981
welkom!

En een sportuitlaat altijd doen, al zou ik zelf zoeken naar een zwaarder geluid versie (in mijn ogen is de sportuitlaat, PSE genoemd, te soft, maar dat is persoonlijk). Andere opties die ik zeker zou overwegen: sportchrono (dat maakt het dashboard), turbostoelen en leren afwerking dashboard en middenconsole (anders krijg je overal plastic).

Succes!


21 jul 2020 10:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Boxster 981
Welkom, S2000 ook leuk met heel veel toerenmoter!
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


28 jul 2020 22:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Boxster 981
Welkom Rene,

Een van de leuke dingen is het zoeken! Veel plezier daarmee


29 jul 2020 17:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche Boxster S 987 Ducati Monster 1200S Giant TCR Advanced 1
Rotterdam
Bericht Re: Boxster 981
Ruud81 schreef:
Welkom Rene,

Een van de leuke dingen is het zoeken! Veel plezier daarmee


+1
Heb net die zoektocht achter de rug en afgelopen zaterdag mijn Boxster S987 2006 afgehaald.
Wat een geweldige auto is dat.
Die periode heb ik noodgedwongen kort gehouden, want het vrat tijd en ik heb het druk met werk.
Kon me niet veroorloven nog langer voornamelijk bezig te zijn met mijn zoektocht :wink:
M'n vrouw en dochters hadden ook al in de gaten dat ik wel erg "afwezig" was, LOL
Kijk dus uit met die verslavende zoektocht.
_________________________________________
"Do. Or do not. There is no try."


29 jul 2020 23:42
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Boxster 981
Het is inderdaad leuk zoeken maar er zijn veel appels en peren.
Ik moet goed uitkijken geen concessies te doen....


03 aug 2020 18:26
Profiel
PorscheForum Rakker
991 C2C / ex 997 4S / ex 981 GTS / ex 993 4S / ex. 991 C2S / ex Boxster S
Bericht Re: Boxster 981
Dag René,
Veel plezier met je zoektocht ! Mijn eerste Boxster, een 981 S uit 2013, heb ik destijds zelf geimporteerd. Inmiddels rijd ik mijn tweede Boxster, een GTS. Type en opties zijn natuurlijk een persoonlijke keuze maar op basis van mijn ervaringen zou ik zeker kiezen voor:
Must haves: indien PDK, zou ik zeker kiezen voor het sport design stuurwiel met de flippers (een groot verschil met het stuur met druk knoppen), PSE (klappen auspuff), 20 inch lichtmetaal (staat prachtig), parkeersensoren
Nice to haves: sport chrono, pasm, natuurlederr, 18 voudig verstelbare stoelen, Bose.
Tot slot, als het je eerste Porsche is, kan importeren zeker de moeite waard zijn.
Groeten en succes,
een mede Limburger


04 aug 2020 0:37
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Boxster 981
Norman - 981 S schreef:
Dag René,
Veel plezier met je zoektocht ! Mijn eerste Boxster, een 981 S uit 2013, heb ik destijds zelf geimporteerd. Inmiddels rijd ik mijn tweede Boxster, een GTS. Type en opties zijn natuurlijk een persoonlijke keuze maar op basis van mijn ervaringen zou ik zeker kiezen voor:
Must haves: indien PDK, zou ik zeker kiezen voor het sport design stuurwiel met de flippers (een groot verschil met het stuur met druk knoppen), PSE (klappen auspuff), 20 inch lichtmetaal (staat prachtig), parkeersensoren
Nice to haves: sport chrono, pasm, natuurlederr, 18 voudig verstelbare stoelen, Bose.
Tot slot, als het je eerste Porsche is, kan importeren zeker de moeite waard zijn.
Groeten en succes,
een mede Limburger


Het is een 981 S geworden uit 2013 ;=)
Schakel, Klappen Auspuff. 20 inch, parkeersensoren en volleer. Een Agath grijze met Kiesel (lichtgrijs) interieur en donker bruin dashboard.
Als lukt plaats ik een foto


23 okt 2020 20:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Boxster 981
Dat ziet erop papier goed uit. Makkelijkste is een foto hier uploaden album/album_personal.php?user_id=23750
En dan een copy maken van de link naar de foto en het knopje Img hier boven gebruiken.

Heel veel plezier gewenst
_________________________________________
Mvg,

René


24 okt 2020 9:50
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Boxster 981
.... of het nummer van de foto te nemen en dat tussen [album],en [/album] te zetten.

De [img] button doet het overigens ook met de URL’s van foto’s die elders op her net staan. Het moeten dan wel openbare foto’s zijn.

Succes :!:
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


24 okt 2020 12:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera 4S
Bericht Re: Boxster 981
Hallo Rene,

Leuk te lezen dat je ook van een S2000 afkomt.
Ik heb de mijne ook vorkocht om de droom van een eigen Porsche te kunnen verwezelijken.
Ik ben ook altijd redelijk actief geweest of het s2k forum onder dezelfde naam als hier.

Veel plezier met de Boxter!
_________________________________________
vroem vroem.......


28 okt 2020 10:51
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 11 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.