Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2024 1:45



Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Nieuw lid met een Porsche boxster S 986 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Nieuw lid met een Porsche boxster S 986
Hallo allemaal,

Ik ben Maarten, woonachtig in Brabant en sinds kort in het bezit van een prachtige 986 boxster S. Ik heb de auto als opvolger van mn eerste hobby namelijk motorrijden. Helaas kan dat niet meer door een groot ongeluk in 2014 waarbij ik zoveel letsel heb opgelopen dat ik nooit meer op een motor kan rijden.

De liefde voor Porsche is begonnen in de garage van mijn oom waar ik als 15 jarige wel eens uithielp. Prachtig al die Engelse klassiekers, racewagens, Porsches, Ferraris en nog veel meer. Het eerste project waar ik aan mocht knutselen was de 911 luchtkoeler. Knaloranje en moest van voor naar achteren gerestaureerd worden, toen ik daar mee klaar was was de liefde geboren.

Toen ik dan ook merkte dat de motor niet meer kon was het gelijk duidelijk voor me, er moest een Porsche komen en wel de boxster S 986. In mijn ogen de mooiste en met een bijzonder verhaal en natuurlijk het rijgedrag met de middenmotor.

Ik zie jullie vanzelf wel ergens op een meeting, de 20ste ben ik er al bij op AquaBest.


Groeten van Maarten


14 sep 2020 15:00
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.