Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 0:30



Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Clem, 911 Targa, 3.2, 1984. Volledig Orgineel 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
911 Targa 3.2, 1984
Bericht Clem, 911 Targa, 3.2, 1984. Volledig Orgineel
Hoi allemaal...even voorstellen dus maar weer.

Weer? Ja, ongeveer 16 of 17 jaar geleden was ik hier ook actief toen ik op zoek was naar mn droom auto. Niet hier gevonden, maar wel elders. Mijn bordeaux rode targa. Wou eigenlijk een gele, maar die was niet te vinden toen. Deze wel.
Na wat tourtjes, ook via hier met de “vet cool man” dagen (3x), veel plezier gehad van mijn heerlijk auto. Na een paar keer de zandvoort dagen, old timer dagen en rally's aan het restaureren.
Wel veel aan gedaan. Spatschermen vervangen, stoelen opnieuw bekleed, was laswerk hier en daar, opnieuw gespoten. En dat allemaal samen met Wim de Mooi..nou ja samen, hij heeft het meeste gedaan hoor. Mochten jullie Wim niet kennen en een oude P hebben, bij hem moet je echt even langs. Porshist pur sang. Eigenaar van een paar hele mooie oude versies en eigenaar van Garage Gmund in Zegveld. Snor hem maar op. Einde reclame.
Waarom terug op het forum? Het moment is daar dat ik afscheid ga nemen van mijn auto. Waarom? Ja omdat ik dat wil en omdat ik wat anders wil. Ga ik spijt krijgen? Vast wel als de zon weer schijnt en ik door de bergen rijd maar dat komt wel goed.

Nou, einde intro...mocht iemand op zoek zijn naar een originele 911 Targe, 3.2, uit ‘84? Ik hoor het wel.

Iemand advies over de verkoop? Hoor ik graag.

Clem


16 jan 2021 15:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Clem, 911 Targa, 3.2, 1984. Volledig Orgineel
Hier op het forum te koop zetten misschien een idee
Suc6 met de verkoop ben benieuwd


16 jan 2021 16:15
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.