Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 21:31



Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Caymannen in de polder 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Caymannen in de polder
Hallo allemaal,

Mijn naam is René Mulder ik woon met mijn gezin in Almere en ik ben in 1963 geboren, 58 nu dus. Ik ben getrouwd met Sandra welke ik al sinds mijn 18e ken en samen hebben wij een zoon, bouwjaar 1996, en een dochter, bouwjaar 2000. Ik heb gestudeerd aan de HTS in Amsterdam werktuigbouwkunde. Ik werk in de verpakkingsindustrie met de verkoop van lijnen voor het verpakken van chips zakken in een doos.

Al sinds ik mij kan heugen ben ik geïnteresseerd in alles wat door middel van een motor bewogen kan worden. Mijn eerste gemotoriseerde voertuig was een Peugeot bromfiets automaat. Dat ding werd geheel en alleen gebruikt om op te crossen. Als gevolg van het crossen was repareren natuurlijk een veelvuldig terugkomend iets. Als gevolg van geen geld moest je wel zelf aan de slag. Mijn serieuze brommer was een Kreidler welke ik door het bij elkaar zoeken van onderdelen in elkaar had gezet. Het harder laten lopen van dat ding was een logisch gevolg. Van die brommer heb ik voor het eerst in mijn leven een versnellingsbak geopend. Er was een tand van de eerste versnelling afgebroken en als je er dan mee reed hoorde steeds wat tikken. Dat moest beter. Ik had nog nooit zoiets gedaan dus het zou wel lukken. Naderhand nog heel veel op gereden, inclusief een zeer intense cross periode in Almere, wat toen nog een bouwput was.