Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 11:57



Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Even voorstellen: Serge | Porsche 997 Targa 4S MK1 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Even voorstellen: Serge | Porsche 997 Targa 4S MK1
Hallo allemaal,

Mijn naam is Serge (42) en sinds ruim 2 jaar ben ik in het bezit van een schitterende 997 Targa 4S uit 2008 (MK1) in de kleur Nachtblauw, handgeschakeld en met zo'n 107.000km op de teller. Met als klein jongetje al een enorme passie voor auto's raakte ik al op 7 jarige leeftijd besmet met het Porsche virus (waarvoor geen vaccins bestaan volgens mij :mrgreen: ).

Toen ik vervolgens op 18 jarige leeftijd mijn rijbewijs haalde, toen was daar met een aantal vrienden de afspraak gemaakt dat we rond ons 40ste levensjaar allen een Porsche 911 zouden bezitten. Dus iedere maand een bedrag opzij gezet om vervolgens zo'n 3 jaar geleden de zoektocht te starten naar de ideale Porsche 911 met de voor mij juiste specs. Een zoektocht die uiteindelijk bijna een jaar heeft geduurd, waarbij mijn geduld ruimschoots is beloond! Wat een schoonheid, wat een kracht en wat een rijplezier!

78840

En om het verhaal af te maken: wat is er met de "droom "van die andere vrienden gebeurd? Blijkbaar was ik de enige die onze afspraak had onthouden... :roll:

Iedere keer dat ik de auto zie en instap voor een rit dan overvalt mij het gevoel van 'trots'. Trots op een droom die werkelijkheid is geworden en het naleven van je passie! Valt er dan niets meer te dromen? Jazeker, maar daarover later meer!

Nieuwsgierig geworden? Stuur me gerust een berichtje!

Groet,
Serge


Laatst bijgewerkt door Adagio op 05 mei 2021 12:23, in totaal 2 keer bewerkt.



05 mei 2021 12:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S PDK
Bericht Re: Even voorstellen: Serge | Porsche 997 Targa 4S MK1
Welkom, sowieso is iedereen natuurlijk benieuwd naar foto's hier...ondanks dat we allemaal inmiddels wel weten hoe ze eruit zien, willen we toch weten hoe die van jou er specifiek uit ziet :D


05 mei 2021 12:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Even voorstellen: Serge | Porsche 997 Targa 4S MK1
997 Targa 4S, dat is wel de mooiste uit de serie :thumleft:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


05 mei 2021 12:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Even voorstellen: Serge | Porsche 997 Targa 4S MK1
Adagio schreef:

En om het verhaal af te maken: wat is er met de "droom "van die andere vrienden gebeurd? Blijkbaar was ik de enige die onze afspraak had onthouden... :roll:


Herkenbaar.
Hier krak hetzelfde. Er was wel geen afspraak gemaakt, maar "ze gingen allemaal een Porsche hebben ooit". Ik was de enige die toen dacht "dat ga ik nooit kunnen betalen" ;)

I fixed your picture btw, quote deze reply even, dan zie je hoe je het moet doen :thumleft:

78840
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


05 mei 2021 12:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 MKII C2 coupe
Limburg
Bericht Re: Even voorstellen: Serge | Porsche 997 Targa 4S MK1
Welkom,

om je aan die afspraak te houden daar ga je geen spijt van krijgen - je vrienden misschien wel :thumleft:

Veel :drive: plezier met je Porsche


05 mei 2021 12:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera 4S
Bericht Re: Even voorstellen: Serge | Porsche 997 Targa 4S MK1
Welkom, dikke bak!
_________________________________________
vroem vroem.......


05 mei 2021 12:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Even voorstellen: Serge | Porsche 997 Targa 4S MK1
Wat een prachtige auto. De eerste Targa met een glasdak welke ik tegenkwam was toen de 993 targa op de markt kwam. En zeker de 997 4s in targa, prachtig. Heel veel plezier ermee, maar dat heb je geloof ik al.


07 mei 2021 17:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Even voorstellen: Serge | Porsche 997 Targa 4S MK1
Mooie auto, gefeliciteerd! En een Targa is natuurlijk de mooiste Porsche :mrgreen:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


08 mei 2021 7:01
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Even voorstellen: Serge | Porsche 997 Targa 4S MK1
Dank voor jullie berichten & complimenten! Ik ga me de komende tijd wat uitgebreider verdiepen in dit forum, wordt zeker vervolgd! :cheers:


12 mei 2021 22:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Even voorstellen: Serge | Porsche 997 Targa 4S MK1
Same here, we waren met zen drieën, altijd samen onderweg. Naar Zolder naar het DTM elke keer ze reden. Met open mond naar de Jeagermeister Porsches en de Kremer Porsches kijkend. Helemaal overstuurd toen de Zakspeed Ford Capri de fakkel kon overnemen ... En we gingen alledrie ooit een Porsche rijden. Eén van ons is helaas reeds overleden, de andere is met een groene muts (lees bakfiets verslaafde) gehuwd die geen cent uitgeeft (en er zijn geen erfgenamen ?????) en zit op een bult geld, nog steeds mijn vriend maar hij verklaart me gek. En dan ben ik er nog, trouw gespaard en trotse eigenaar van een 997.
Het kan verkeren zei Bredero.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


13 mei 2021 11:18
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 10 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.