Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 11:33



Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Even voorstellen: Eric met Porsche Boxster 986 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
986 Boxster 2.7 2001
Dongen
Bericht Even voorstellen: Eric met Porsche Boxster 986
Goedendag,

Ik ben dus Eric, eigenlijk was ik opzoek naar de vervanger van een daily driver(BMW) en bij toeval, na maanden het internet afstruinen voor de vervanger, tegen deze Porsche aangelopen. Dus sinds ongeveer 2 maandjes in bezit van een Boxster 986 2.7L.
Uiteraard eerst even met vrouwlief besproken om i.p.v. de auto te vervangen de Porsche erbij te nemen. Ze was meteen om, misschien nog enthousiaster dan ik na het zien van de foto's, dus dat was kat in het bakkie.

In principe wil ik aan deze auto niet sleutelen. Vroeger wel veel aan auto's gesleuteld maar dan van het kleinste voormaat. Helaas hebben die autootjes veel last van roest en is de elektronica van "the prince of darkness" (LUCAS). Ik merk wel dat ik erg vaak in de techniek sectie van het forum zit te neuzen. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan zal ik dan maar zeggen.

78847

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de aankoop. Zeker wat betreft performance en wegligging. Ook looks staan me aan, al ben ik nog niet aan uit wat ik van de luchtinlaten moet vinden.

78848

Wellicht zien elkaar eens tijdens een rit of treffen als dit weer mogelijk is, groet Eric.


08 mei 2021 17:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991 MK2 (2017) EX 997 MK 1 (2012-2017)
Den Haag
Bericht Re: Even voorstellen: Eric met Porsche Boxster 986
Fraai exemplaar


08 mei 2021 19:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S PDK
Bericht Re: Even voorstellen: Eric met Porsche Boxster 986
Welkom, ik vind het een aparte verschijning, ziet er (naar mijn mening) stukken beter uit dan de standaard 986, zelfs met de lelijke 986 lampen :)


08 mei 2021 19:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Even voorstellen: Eric met Porsche Boxster 986
Hi Eric gefeliciteerd met de 986 is een mooie wagen


09 mei 2021 1:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Even voorstellen: Eric met Porsche Boxster 986
Novastorm schreef:
ziet er (naar mijn mening) stukken beter uit dan de standaard 986


Dat komt VOLLEDIG door de aftermarket 4S/Turbo bumper die ze erop geplaatst hebben :thumleft:
Die bumper verandert héél het smoelwerk van zo'n Boxster. Die Led'jes aan de luchthappers vooraan is niet echt een toevoeging, hoog Johnny-gehalte, otoh, mee te leven.
Ze zijn (zoals dikwijls bij de tunerts) een stapje te ver gegaan door 'm op de 987 te willen laten lijken door die lelijke luchthappers op de zijkant te monteren. Die zou ik er vandaag nog afslopen. 987 is sowieso lelijker dan 986 :salut:
Moest daar spuitwerk aan te pas komen dan zou ik in één moeite ook die "winkelkarspoiler" verwijderen, maar ook daar is zeker mee te leven.
Congrats, en sterkte met de keuzes :thumleft:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


09 mei 2021 11:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S PDK
Bericht Re: Even voorstellen: Eric met Porsche Boxster 986
Vind die luchthapper op de foto van vooraf nog wel ok eruit zien, vanaf meer de achterzijde is het idd 10x niks, maar ik zou hem denk ik toch lekker laten zitten.
Daarnaast niet eens dat de 986 mooier is, hoe meer hij op een 987 lijkt hoe beter :P


09 mei 2021 12:47
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
986 Boxster 2.7 2001
Dongen
Bericht Re: Even voorstellen: Eric met Porsche Boxster 986
Ikzelf vind die spoilah nog eens niet zo lelijk bedacht. Past enigszins toch wel bij de lijnen van de 986. Misschien doordat er onder de bumper ook nog een spoiler/diffuser is aangebracht.

78873


11 mei 2021 19:47
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.