Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 15:57



Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ] 
Nieuw lid, komt net om de hoek kijken 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht Nieuw lid, komt net om de hoek kijken
Hallo allemaal,

Een erg leuk en plezierig forum is er hier.

Op dit moment ben ik nog totaal onervaren op het gebied van porsche. Wel kan ik zeggen dat de forums hier mij wel een goed stuk helpen met het maken van een goede keuze.
Nu pas merk ik hoe belangrijk een aankoopkeuring wel niet is. Dat had ik nooit geweten.

Ik rij nu een mooie audi A3 1.8T uit 1998. Duitse auto's rijden altijd erg lekker. Ik ben aan het bekijken of het voor mij mogelijk is om binnen 2 a 3 jaar een porsche 911 of boxster aan te schaffen.

Met dit forum als enig houvast moet het mij vast wel lukken om bij een goede 911 terecht te komen.

Groetjes,

PorscheRookie75


31 aug 2005 14:39
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Hallo , en weze welgekomen op dit verslavende forum en laat u leiden door de tunnel van info, fun , meetings en discussies.

Afbeelding
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


31 aug 2005 14:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht Re: Nieuw lid, komt net om de hoek kijken
PorscheRookie75 schreef:
Ik ben aan het bekijken of het voor mij mogelijk is om binnen 2 a 3 jaar een porsche 911 of boxster aan te schaffen.
....Jij gaat heus géén 2 a 3 jaar wachten hoor....zeker niet nu je dit forum gevonden hebt. 1 keer een bijeenkomst bijwonen en je gaat voor de bijl... :wink:


31 aug 2005 16:01
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Welkom. Inderdaad goed om je eerst te oriënteren, maar of je echt zo lang kunt wachten?


31 aug 2005 16:39
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Wachten? Op een Porsche... Hmmmm... Tja, het ZOU kunnen natuurlijk ;)

Welkom, en niet stiekem die 3.2 kopen dan he :cheesy: (niet dat er iets mis is met die wagen wat ik weet hoor, maar je zou 2-3 jaar wachten!)


31 aug 2005 20:40
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Welkom "75" ,als je nu al aan het oriënteren bent, ga je die 3 jaar zonder, zéker niet volmaken...




Groeten J (Oohw wacht effe :oops: , dat mag niet meer he.. :twisted: )














geintje PaSCal.. :wink:


31 aug 2005 20:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
welkom

en als je nog een jaar wacht kun je de mijne kopen :twisted:
_________________________________________
duitse laagvlieger


31 aug 2005 21:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Welkom en een heel goed streven. Eerder is trouwens beter :lol:
Met een 944 beginnen kan ook hoor :!:
_________________________________________
Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!!
https://manfredmilatoertocht.nl


31 aug 2005 22:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Welkom! Zo lang wachten, ik moet het nog zien.... Bij mij duurde dat wachten letterlijk 1 a 2 weken, en toen zat ik nog niet eens op het forum! :lol:


31 aug 2005 23:01
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Welkom :!:


.... enne ... als je nu al aan het kijken bent gaat het zeker geen 2 a 3 jaar meer duren :wink:



Olaf -heefthetslechtseenmaandzonderPorscheuitkunnenhouden- 8)
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


31 aug 2005 23:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht 
HOERA, weer een Noorderling erbij. Welkom hier.
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


01 sep 2005 8:05
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Anne 2.7 schreef:
HOERA, weer een Noorderling erbij. Welkom hier.


Inderdaad: Toch heerlijk hier in de stad Groningen. Elke dag naar mijn werk zonder in de file te staan. Lekker gassen op de A7.

Ik merk dat de meerderheid van mening is dat ik waarschijnlijk veel eerdder een porsche in mijn bezit heb. Het is ook meer een deadline hoor.
Met een 944 beginnen is mogelijk. ik ben echter niet erg technisch en een goede 944 vinden, lijkt me redelijk lastig. :shock:


01 sep 2005 14:25
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
PorscheRookie75 schreef:
een goede 944 vinden, lijkt me redelijk lastig. :shock:


Zit toch iemand die veel met 944ers doet aan de rand van de stad?[praat wel over meer dan 10 jr geleden]anders Timmerman in Alteveer[drente]
_________________________________________
t beste maar weer...


01 sep 2005 14:30
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Misschien is dat geen slecht idee om met een 944 de nodige ervaring op te doen. ik heb al even gemaild met timmerman in drenthe. Even afwachten wat hij te melden en te leveren heeft. Weet iemand iets van deze firma?

:D


01 sep 2005 14:59
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
PorscheRookie75 schreef:
Misschien is dat geen slecht idee om met een 944 de nodige ervaring op te doen. ik heb al even gemaild met timmerman in drenthe. Even afwachten wat hij te melden en te leveren heeft. Weet iemand iets van deze firma?

:D


Kweek haar op je tanden , wacht, en koop een elfer... niet dat die 944 verkeerd zou zijn , alleen begin je dan direct weer te wachten op die elf.... :wink:
_________________________________________
Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...


01 sep 2005 21:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
PorscheRookie75 schreef:
Misschien is dat geen slecht idee om met een 944 de nodige ervaring op te doen. ik heb al even gemaild met timmerman in drenthe. Even afwachten wat hij te melden en te leveren heeft. Weet iemand iets van deze firma?

:D


En jij gaat 2 à 3 jaar wachten :? :wink:

Oeps, bijna vegeten, uiteraard van harte welkom.
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


01 sep 2005 21:39
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Beltar schreef:
PorscheRookie75 schreef:
Misschien is dat geen slecht idee om met een 944 de nodige ervaring op te doen. ik heb al even gemaild met timmerman in drenthe. Even afwachten wat hij te melden en te leveren heeft. Weet iemand iets van deze firma?

:D


Kweek haar op je tanden , wacht, en koop een elfer... niet dat die 944 verkeerd zou zijn , alleen begin je dan direct weer te wachten op die elf.... :wink:


Ik heb een 912 uit 1965 gehad, een 911 (3.2) uit 1986 en nu heb ik een 944 (N/A) uit 1986 en ik wil niet jippie doen, maar de 911 die ik heb gehad van een gelijk bouwjaar als m'n 944 kan het alleen maar in 'looks' en 'geluid' van de 944 winnen. Qua prestaties komt de 944 héél dicht in de buurt, maar voor wat betreft de onderhoudskosten, weggedrag (wegligging, bochtengedrag, etcetera), comfort, etcetera kon/kan de 911 niet aan de 944 tippen. Het is een beetje de 'Beauty and the Beast'-verhaal...

911: Wie mooi wil zijn (Beauty) moet pijn lijden (vooral in z'n portemonnaie)
944: een beest van een auto (zeker in S2 of Turbo-uitvoering) die in €/km een super-resultaat behaalt!

Ook ik vind de 911 qua belijning en motorgeluid véél mooier dan een 944, maar ik zou m'n huidige 944 niet willen ruilen (met forse bijbetaling) voor een 911...

(zonder bijbetaling valt er natuurlijk altijd te praten! :roll: )

De reden?

De lol die ik met mijn 944 heb is ongekend, zeker als je beziet dat een goede 944 voor zo'n € 5.000,00 (type 2) te koop is, terwijl een goede 911 van een vergelijkbaar bouwjaar al gauw 3 á 4 x (!!!!) zoveel kost!

Ik geef je wel gelijk dat je niet voor een 944 moet gaan als je éigenlijk een 911 wilt... :wink:

Als je dan namelijk een goede 944 hebt, wíl je misschien niet eens meer een 911... :lol:
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


01 sep 2005 22:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
PorscheRookie75 schreef:
Misschien is dat geen slecht idee om met een 944 de nodige ervaring op te doen. ik heb al even gemaild met timmerman in drenthe. Even afwachten wat hij te melden en te leveren heeft. Weet iemand iets van deze firma?

:D


ik dacht dat je op zoek was naar een echte porsche


:wink:
_________________________________________
duitse laagvlieger


01 sep 2005 22:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Precies!

Laat die opgevoerde kevertjes nou toch gewoon voor wat ze zijn en ga voor een omgebouwde Audi!

(overigens, Robbie... Voor wat jouw revisietje kost, koop je een mooie 944... :lol: ...Quod erat demonstrandum! )
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


01 sep 2005 22:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
:oops: ik zeg niets
_________________________________________
duitse laagvlieger


01 sep 2005 22:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
robbie965 schreef:
PorscheRookie75 schreef:
Misschien is dat geen slecht idee om met een 944 de nodige ervaring op te doen. ik heb al even gemaild met timmerman in drenthe. Even afwachten wat hij te melden en te leveren heeft. Weet iemand iets van deze firma?

:D


ik dacht dat je op zoek was naar een echte porsche


:wink:
Je bedoelt een originele echte??? :^:


01 sep 2005 22:45
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
ach ja....... nog een jaar mijn tijd uitzitten en dan hoef ik dat niet meer aan te horen :wink:
_________________________________________
duitse laagvlieger


01 sep 2005 22:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
robbie965 schreef:
PorscheRookie75 schreef:
ik heb al even gemaild met timmerman :D


ik dacht dat je op zoek was naar een echte porsche


:wink:


Is dat toeval :roll: Contact gehad met een timmerman en Robbie die dat replikeerd :cheesy: :cheesy: :cheesy:

-sorryikkonhetevennietlaten-
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


Laatst bijgewerkt door 911-lover op 01 sep 2005 23:48, in totaal 1 keer bewerkt.



01 sep 2005 23:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
koen wat ben je weer scherp :wink:
_________________________________________
duitse laagvlieger


01 sep 2005 23:48
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Nou het gaat weer lekker met dit forum. Deze zaterdag ga ik trouwens even kijken bij die 911 van century in assen. Ben enigszins nieuwsgierig hoe hij eruit ziet. In de advertentie staat leren bekleding maar ik denk dat het hier om 1/2 leder gaat.

Ik hou jullie verder op de hoogte. :!:

"75" :bang:


02 sep 2005 14:32
Profiel Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 25 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlaanderen


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.