Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Nieuw lid en zoek Cayenne turbo 957

17 jul 2021 10:44

Dag ik ben Rob Knol uit Gouda en ben al een tijdje op zoek naar een Cayenne Turbo 2007-2009 met minder dan 200.000 km op te teller.

Er staat niet veel te koop en ik heb er 2 voor m’n neus voorbij laten gaan omdat ik een aankoop keuring wilde en blijkbaar de andere koper niet.

Ik heb er nu een op het oog maar de motor heeft een bijgeluid. Ik zal proberen het filmpje erbij te plaatsen.

Wie-o-wie weet er nog een goede te koop.

Re: Nieuw lid en zoek Cayenne turbo 957

18 jul 2021 15:18

Welkom op het forum Rob, veel info kun je hier vinden.
Misschien ook een rede om juist blij te zijn dat je de Turbo niet hebt gekocht waar een AKK niet mogelijk was. Wat heb je als verkoper te verbergen? En je kunt hierover altijd (vooraf) afspraken maken. En een motor met bijgeluiden lijkt me ook een spaarpot-sloper. Al gekeken over de grens?

Re: Nieuw lid en zoek Cayenne turbo 957

26 apr 2022 14:43

Ik heb een goede gevonden. Een Zwitser, en in Augustus gekocht. Wel 180.000 km maar met 80.000 km is er een nieuwe motor ingegaan volgens Porsche Zwitserland. Ben nu de 2e eigenaar. Voelt sneller aan dan de 958 turbo.
Alle oliën vervangen. Wie weet hoe je die service now kan resetten? Er staat wel een uitleg voor de 955 maar die werkt niet voor de 957? Iemand ervaring met reset via OBD2?
Plaats een reactie