Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 7:55



Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Robert69 (sorry, actief sinds 2017..............) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Robert69 (sorry, actief sinds 2017..............)
Beste Allemaal,

Ik zie tot mijn schaamte dat ik vanaf 2017 hier actief ben maar nog nooit een fatsoenlijke voorstel bericht gestuurd heb. Excuses! Mijn naam is Robert uit bouwjaar 1969 en woonachtig in Brabant. Ik ben niet technisch opgeleid maar heb ooit in de jaren 90 de stoute schoenen aangetrokken en een auto (kitcar) gebouwd. In mijn jeugd gesleuteld aan brommertjes, daarna weleens wat aan auto's en motoren maar een kitcar was wel ff wat anders. De Westfield (type Caterham super seven) is wel een Forum ding geworden want alles waar ik niet uitkwam zette ik op het clubforum. En ja, ik ben toen veel handiger maar ook wijzer geworden.

Momenteel woon ik met vrouw en 4 kinderen in Berkel-Enschot, in 2019 een huis gebouwd, ben ZZP-er en heb voor zelf sleutelen niet zoveel tijd en zin meer. Kocht enige jaren terug mijn eerste Porsche (Boxster S) die ook weer via dit forum verkocht is. Ondertussen nog een 997 MK1 Turbo gehad en een 997 MK1 4S cabrio gekocht maar het verzamelen was niets voor me. Ik ben geen "bezitter" maar een (cabrio)rijder en dat doe ik in de 4S. Als er wat aan de auto is wil ik altijd weten hoe het zit maar laat het steeds vaker door een ander in Oss oplossen. Vaak A omdat ik het niet kan en soms B omdat de tijd ontbreekt.

Groet en tot ooit!

Robert


24 aug 2021 12:30
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera S Cabrio 2012 Ex-996.2 Carrera 4 Tip Cabriolet (2002)
Sittard
Bericht Re: Robert69 (sorry, actief sinds 2017..............)
Welkom Robert! Je bent hier al langer dan ik trouwens.. maar vond dat ik je toch wel welkom mag wensen! Wellicht zien we elkaar een keer bij een (zuidelijk) forum event.

Gr. Leo


24 aug 2021 12:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Robert69 (sorry, actief sinds 2017..............)
Welkom, misschien zien we elkaar nog wel s rijden in omgeving Tilburg :)


24 aug 2021 13:55
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.