Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Even voorstellen Dutch997S

22 maart 2022 0:29

degeus schreef:Welkom hier en zoals al aangegeven: heel gave kleur, maakt de 997 wel echt een speciaaltje!


Ja toch? Ik zag haar staan en wist het meteen, dit moest het worden

Re: Even voorstellen Dutch997S

22 maart 2022 9:47

Hier in Oud-Turnhout stond er ook zo ene, was een Targa en dat kleurtje beviel me heel erg. En iemand van het clubje heeft een cabrio in die kleur. Echt gaaf man !!

Re: Even voorstellen Dutch997S

22 maart 2022 11:10

GinnFizz schreef:Hier in Oud-Turnhout stond er ook zo ene, was een Targa en dat kleurtje beviel me heel erg. En iemand van het clubje heeft een cabrio in die kleur. Echt gaaf man !!


Gaaf! Dankjewel!

Re: Even voorstellen Dutch997S

22 maart 2022 13:36

Had hem destijds ook zien staan in m'n zoektocht, mooie kleur, mooie auto!
Wordt tijd dat we de weg weer op gaan :drive:

Re: Even voorstellen Dutch997S

23 maart 2022 16:11

Mooie auto met PSE zo te zien. Gefeliciteerd! Heb de advertentie destijds ook aandachtig bekeken, maar wist niet of de kleur me op de lange termijn zou aanstaan. De ene keer dacht ik van wel, de andere keer van niet. Op deze foto's is het echt een plaatje. Veel plezier gewenst!

Re: Even voorstellen Dutch997S

24 maart 2022 11:38

meganiek schreef:Had hem destijds ook zien staan in m'n zoektocht, mooie kleur, mooie auto!
Wordt tijd dat we de weg weer op gaan :drive:


Dat ben ik al ;-) Maar ritje met het forum zou leuk zijn!

Re: Even voorstellen Dutch997S

24 maart 2022 11:40

Spastblast schreef:Mooie auto met PSE zo te zien. Gefeliciteerd! Heb de advertentie destijds ook aandachtig bekeken, maar wist niet of de kleur me op de lange termijn zou aanstaan. De ene keer dacht ik van wel, de andere keer van niet. Op deze foto's is het echt een plaatje. Veel plezier gewenst!


Ja klopt! Wat een geluid 8)

Op de foto had ik hetzelfde maar toe ik hem in het echt zag was ik verkocht! Thanks voor twijfelen anders had jij hem nu misschien hahaha
Ondertussen iets moois gevonden?

Re: Even voorstellen Dutch997S

24 maart 2022 13:00

viewtopic.php?f=23&t=56241&p=1403909#p1403909

Re: Even voorstellen Dutch997S

25 maart 2022 10:37

Dutch997S schreef:
Spastblast schreef:Mooie auto met PSE zo te zien. Gefeliciteerd! Heb de advertentie destijds ook aandachtig bekeken, maar wist niet of de kleur me op de lange termijn zou aanstaan. De ene keer dacht ik van wel, de andere keer van niet. Op deze foto's is het echt een plaatje. Veel plezier gewenst!


Ja klopt! Wat een geluid 8)

Op de foto had ik hetzelfde maar toe ik hem in het echt zag was ik verkocht! Thanks voor twijfelen anders had jij hem nu misschien hahaha
Ondertussen iets moois gevonden?

Jazeker, deze is het geworden.

Zag jouw auto ook al in mijn Instagram feed voorbij komen. Mooie plaatjes.

Re: Even voorstellen Dutch997S

25 maart 2022 14:15

Spastblast schreef:
Dutch997S schreef:
Spastblast schreef:Mooie auto met PSE zo te zien. Gefeliciteerd! Heb de advertentie destijds ook aandachtig bekeken, maar wist niet of de kleur me op de lange termijn zou aanstaan. De ene keer dacht ik van wel, de andere keer van niet. Op deze foto's is het echt een plaatje. Veel plezier gewenst!


Ja klopt! Wat een geluid 8)

Op de foto had ik hetzelfde maar toe ik hem in het echt zag was ik verkocht! Thanks voor twijfelen anders had jij hem nu misschien hahaha
Ondertussen iets moois gevonden?

Jazeker, deze is het geworden.

Zag jouw auto ook al in mijn Instagram feed voorbij komen. Mooie plaatjes.


Ahh ja ook heel mooi! Goeie combi dat blauw met beige interieur.
Oh echt? Haha wel even volgen he ;-) Thanks voor het compliment!

Re: Even voorstellen Dutch997S

25 maart 2022 14:24

horn schreef:https://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=23&t=56241&p=1403909#p1403909


Leuk! Meteen maar even op gereageerd :-)
Plaats een reactie