Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2024 12:56



Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Na 16 jaar afwezigheid toch maar even opnieuw voorstellen :) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Silber / Schwarz, ori Euro & ungedrosselt
Bericht Na 16 jaar afwezigheid toch maar even opnieuw voorstellen :)
Hallo iedereen!

Ik ben niet helemaal nieuw hier, maar wel 'een tijdje' weggeweest. Ruim 16 jaar om precies te zijn, dus misschien is het toch handig dat ik me even opnieuw voorstel :)

Mijn naam is Ruben en ik vind het 911 G-model (met name de latere G50's met 16" Fuchsen) al mijn hele leven de mooiste auto die er is. Eerder heb ik al een (toen nog maagdelijke) '89er coupé gehad, waar ik o.a. ook de '1 jaar Porsche forum-rit' mee heb gereden, 1 van deze groene:

album/album_page.php?pic_id=4318

Maarrr... Voor de 911 had ik (met net het rijbewijs op zak) een aantal jaar een Lotus Elise S1 en hoewel ik de 911 dus mooier vind om naar te kijken, vond ik de Elise toch echt leuker rijden. Dus na 2 jaar maakte de 911 toch plaats voor wéér een Elise S1, die vervolgens 10 jaar is gebleven. Toen werd ik vader, kwam er een 'praktische familieauto' (135i cabrio) en werd mijn rijstijl ook een heel stuk rustiger. De behoefte aan Engelse skelters verdween hiermee geleidelijk, maar mijn levenslange grote liefde (mét plaats voor kindjes achterin) begon weer te lonken... Ik zal de Coupé altijd de mooiste blijven vinden, maar ik vind een Targa qua rijden net iets specialer, dus daar ging de zoektocht deze keer naar uit. Ik had een behoorlijk eisenpakket, maar ik was bereid om ver te reizen voor een auto die 100% voldeed. Dat was maar goed ook, want uiteindelijk vond ik die in... Rome !-->

https://www.elferspot.com/en/car/porsch ... 9-1407992/

Na een positieve aankoopkeuring door de officiële dealer daar ben ik met mijn vrouw en zoontje naar Rome gevlogen en hebben we de auto met overnachtingen in Turijn en Dijon naar huis gereden. Inmiddels zitten er veiligere 964 3-puntsgordeltjes achterin voor mijn zoontje en staat de auto op NL kenteken, dus wellicht komen we elkaar nog een keer tegen bij een forum-activiteit! :)


25 maart 2022 16:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Na 16 jaar afwezigheid toch maar even opnieuw voorstelle
Gefeliciteerd :drive:

Vrouw en zoon ook blij of alleen jij :?:
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


25 maart 2022 21:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera Coupe
Spaarndam
Bericht Re: Na 16 jaar afwezigheid toch maar even opnieuw voorstelle
Ruben | '89 Targa schreef:
ik vind het 911 G-model (met name de latere G50's met 16" Fuchsen) al mijn hele leven de mooiste auto die er is.


Gefeliciteerd! Best bijzonder dat je al je hele leven het verschil kent tussen de 915 en G50!


27 maart 2022 20:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Silber / Schwarz, ori Euro & ungedrosselt
Bericht Re: Na 16 jaar afwezigheid toch maar even opnieuw voorstelle
NordRack2 schreef:
Gefeliciteerd :drive:

Vrouw en zoon ook blij of alleen jij :?:


Thx! Vrouw en zoon ook hoor, no worries :)


28 maart 2022 9:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Silber / Schwarz, ori Euro & ungedrosselt
Bericht Re: Na 16 jaar afwezigheid toch maar even opnieuw voorstelle
flash911 schreef:
Ruben | '89 Targa schreef:
ik vind het 911 G-model (met name de latere G50's met 16" Fuchsen) al mijn hele leven de mooiste auto die er is.


Gefeliciteerd! Best bijzonder dat je al je hele leven het verschil kent tussen de 915 en G50!


Haha! Misschien moet ik dit nuanceren naar 'vanaf de middelbare school'. Aan de buitenkant is de andere achterreflector een weggevertje natuurlijk, vanaf de middelbare school begon het spotten van dat soort details :)


28 maart 2022 9:41
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.