Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 1:39



Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Even voorstellen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 Carrera S coupe handbak
Bericht Re: Even voorstellen
Mooie wagen en leuk dat je er PSE op laat zetten. Hoe bevalt de PDK je t.o.v. de handbak?
_________________________________________
https://www.instagram.com/997midnightblues/


21 okt 2022 14:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 Carrera S Coupe PDK
Bericht Re: Even voorstellen
Bevalt goed. In de sportstand schakelt hij snel genoeg, en in de normale stand lekker cruisen. Ik persoonlijk mis de handbak met deze PDK zeker niet, al is het gevoel met een handbak wel meer. Meestal rij ik als een drol en vind ik cruisen al heerlijk, maar als je een keer het gas open trekt is de PDK ruim voldoende om je een permagrin te geven. Met een druk op de sportknop en een ruk aan de PDK hendel staat het onderstel strak, is de gasrespons giftiger en schakelt de bak sneller en harder, ik vind het geniaal. Het stuur met de flippers is wel een must voor de beleving.


21 okt 2022 15:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Even voorstellen
Voor de PSE optie zou ik eerst even kijken naar Carnewal’s oplossing. Goedkoper, staat wel altijd aan dus ook wanneer je het juist wil horen (ergens tussen 30 en 50km p/u) en vooral, het Carnewal geluid is dieper en meer roffelend. Allemaal persoonlijk, maar ik wilde het even meegeven..


21 okt 2022 15:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 Carrera S Coupe PDK
Bericht Re: Even voorstellen
Dank. Ook overwogen, maar ik wilde graag een schakelbare uitlaat, en ook het liefst origineel.


21 okt 2022 15:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 Carrera 2 Coupé Irisblauw
Rotterdam
Bericht Re: Even voorstellen
Prachtige auto Jaap, goed gedaan! Mooi ook dat sportstuur. En veel plezier gewenst, dat wordt zeker genieten..


21 okt 2022 23:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 Carrera S Coupe PDK
Bericht Re: Even voorstellen
En de PSE zit eronder. Ik had een rammel uit de rechter demper, dus goed excuus voor de aanschaf. Duurde wel een paar weken voordat hij geleverd wordt, maar ach, het is toch winter. Wat een upgrade! precies goed, dat geluid. Nu klinkt ie zoals een Porsche hoort te klinken, maar gelukkig niet te hard. Heel blij mee.


05 jan 2023 22:23
Profiel
PorscheForum Rookie
Ondernemer
Bericht Re: Even voorstellen
Ik vind een lichte interieurkleur prachtig!


14 jan 2023 15:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 Carrera S Coupe PDK
Bericht Re: Even voorstellen
Ik ook! :D

Vandaag de auto weer opgehaald bij de Waalgarage. Hij was daar weer heen omdat het starten steeds langer duurde. Er waren foutmeldingen die op de hoge druk brandstofpomp wezen. Toch wel een kwaaltje van de 997.2, alhoewel je dit niet vaak hoort of terugziet in aankoopadviezen. Netjes onder garantie vervangen. Rijdt nu ook beter: hangt beter aan het gas en lijkt wat vinniger.

Overigens is mijn ingeruilde 997.1 weer verkocht. Er was een nieuw PCM systeem ingebouwd, zo'n nieuwe met Apple CarPlay enzo, ziet er echt fantastisch uit. Martijn vertelde dat sinds deze uitkwam in januari hij er al 10 heeft gemonteerd.


11 feb 2023 0:34
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht Re: Even voorstellen
Super mooi zeg, een plaatje, snap t dat je heel blij bent met deze aankoop... :D

Het leer is ook weer in topstaat, vind t zelf ook altijd erg mooi om het weer in de matte kleur terug te krijgen. (Interieur kan soms zo verpest zijn met alle middeltjes die zijn gebruikt dat t glimt als n keutel in de maneschijn :mrgreen: ... )
En t standaard geluidje is idd niet erg opwindend, zal nu vast n stuk beter zijn. :thumleft:
Veel rijplezier ermee... Want daar zijn ze tenslotte voor gemaakt :drive:
_________________________________________
Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe


11 feb 2023 16:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Even voorstellen
Mooie auto, gefeliciteerd en veel plezier ervan :drive: :thumleft:


11 feb 2023 22:57
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Even voorstellen
Van handgeschakeld naar .... een veel betere kleur-combi, dan dat beige kamelenleer :thumleft:


12 feb 2023 10:38
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.