Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 15:10



Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Voorstellen van mijn nieuwe aanwinst 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Zoetermeer
Bericht Voorstellen van mijn nieuwe aanwinst
Ik ben niet nieuw hier, Leo uit Zoetermeer bijna 59 jaar en in 2014 besmet met het Porsche virus, kinderen waren toen de deur uit en kon ik eindelijk mijn droom verwezenlijken een 3,2 Targa uit '87 Venetian Blue.
Het coronavirus heeft snel om zich heen gegrepen maar toen der tijd ook het Porschevirus bij mij, binnen no time had ik nog een 3.0 sc coupe gekocht die ik deels zelf heb opgeknapt en terug in zijn originele kleur (Farn Grun) heb laten spuiten, was een prachtige auto geworden maar toch niet de bedoeling om zelf te houden want ondertussen had ik alweer een 993 Targa uit '96 aangeschaft deze werd toch wel mijn favoriet en uiteindelijk na 1,5 jaar met 2 Porsches in een te krappe ruimte besloten om de 3,2 Targa te verkopen.
Altijd naar veel evenementen en toertochten geweest, zelfs met de 993 een mooie trip door Schotland gemaakt maar toen kwam Covid en gebeurde er niets meer met de Porsche, ik was ook niet zo enthousiast meer en besloot de 993 in consignatie te zetten.
Uiteindelijk is de auto verkocht en verscheept naar Canada, meer dan een half jaar Porscheloos geweest en toen merkte ik wel dat ik toch de Porsche miste, zag allerlei leuke evenementen en toertochtjes voorbij komen (het mocht weer), en ik kon niet mee.
Ondertussen was ik natuurlijk wel weer aan het zoeken en stonden een 993 2S en 4S en de 964 Targa heeeel hoog op mijn lijstje maar ik hoef jullie niet te vertellen dat het zoeken is naar de bekende speld.
Totdat een paar weken geleden een goede kennis belde (Peter van den Berg Classics) en vertelde dat er zojuist een man bij hem was geweest met een 964 Targa C2 handgeschakeld die hem wilde verkopen, Peter had hem helemaal nagekeken en was er lyrisch over.
Je begrijpt dat het niet lang duurde voordat hij bij mij in de garage stond. (nogmaals bedankt voor de service Peter)
[img]#80461[/img]
_________________________________________
911 3,2 Targa '87, 911 SC 3,0 '78, 993 Targa '96


13 jun 2022 13:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Zoetermeer
Bericht Re: Voorstellen van mijn nieuwe aanwinst
80461 80462 80463 80464

Na al die jaren lukt het mij nog steeds niet om een foto te plaatsen.
Wat ik nog vergat te vertellen, ben blij dat ik weer kan deelnemen aan de evenementen met afgelopen zaterdag gelijk het bezoek aan Porsche Rotterdam met de SWCC club, was enorm geslaagd en indrukwekkend hoe mooi het is geworden.

ADM - het ging bijna goed, volgende keer album ipv img gebruiken
_________________________________________
911 3,2 Targa '87, 911 SC 3,0 '78, 993 Targa '96


13 jun 2022 13:40
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera 4S Cabrio (06/14) Targa 911 SC (01/81) RSR “achtige” (10/74) Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Bericht Re: Voorstellen van mijn nieuwe aanwinst
Mooi hoor. Veel rijplezier. :drive:
_________________________________________
Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E


13 jun 2022 15:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Voorstellen van mijn nieuwe aanwinst
Flaporen en Design 90 velgen. Helemaal top! :thumleft:
Veel plezier met deze prachtige 964. :drive:
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


14 jun 2022 6:28
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic, nu Alpine A110 Legende Iriswit
Regio 077
Bericht Re: Voorstellen van mijn nieuwe aanwinst
Welkom Leo, veel :drive: plezier met jou mooie 964 Targa 8) en natuurlijk aan en op dit forum voor de echte Porsche liefhebbers :) :thumleft: :salut:
_________________________________________
Less is more !


20 jun 2022 19:24
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.