Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 apr 2024 10:18



Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Even voorstellen Marcel 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Porsche Cayenne 4.5s 2006
Amersfoort
Bericht Even voorstellen Marcel
Beste Porsche liefhebbers,

Ik ben Marcel 42j uit Amersfoort, drie kids waarvan een tweeling van 8m. Ik ben al een tijdje aan het spieken op dit forum, maar mezelf nog niet voorgesteld. Ik ben sinds feb dit jaar in t bezit van een KJN, bus, 955 of hoe jullie ze hier ook noemen. Voor vele leden op dit forum niet de meest geliefde Porsche. Ik heb altijd Volvo gereden en was op zoek naar iets anders, en mijn laatste Volvo was een xc70 off-road build. De KJN is ook een nieuw hobbyproject van mij, deze ondergaat ook een off-road transformatie. Het off-road virus heb ik gekregen na een aantal jaren in Australie te zijn geweest. Koop een Jeep of Defender zeggen veel mensen dan......., en waar kan je hier dan off-roaden...?? nou nergens, maar gaat me meer om de looks. Waarom een Porsche 955 dan?.... Omdat ik dit gewoon een machtig mooie v8 machine vind! Ik heb een off-road caravan gebouwd, en daar moest natuurlijk ook iets voor, plus ik heb drie kids.... en een vrouw die comfort wil;) dan kom je toch gauw uit bij een KJN. En ik moet zeggen, ik wil nooit meer anders. Ik heb het Porsche virus dus al helemaal te pakken, en hoop dan ooit nog een oude 911 targa te bemachtigen, of als ik mag dromen een 356.
80895
80898
80897
80896


11 okt 2022 13:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Even voorstellen Marcel
Welkom Marcel,

Wat een apparaat....echt gaaf!!! Hier ga je er niet zo snel een 2e in het wild van tegen komen! Dat is genieten met het hele gezin in luxe zonder yoga oefeningen te hoeven doen. Hoe heb je em verhoogd? Veel plezier ermee!


11 okt 2022 13:59
Profiel
PorscheForum Rookie
Porsche Cayenne 4.5s 2006
Amersfoort
Bericht Re: Even voorstellen Marcel
Ha Geronimo,
Dank voor je reactie. Hier ga je er inderdaad niet veel van zien, hij is ook in topconditie en staat, weinig km ook. Hij is nog niet verhoogd, en dat gaat wel nog gebeuren, tevens andere banden en ik wil een turbo front swap doen, omdat ik de turbo front mooier vind.

Gr m


11 okt 2022 15:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Even voorstellen Marcel
955overlandbuild schreef:
80897

Gaaf, met dat Kipje! :thumleft:

Veel plezier!
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


11 okt 2022 15:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 911 3.2 1987 987.1 S 3.2 2005
's-Hertogenbosch
Bericht Re: Even voorstellen Marcel
Welkom, Marcel!

Vind ‘t wel zielig voor dat Kipje…
_________________________________________
Wim


11 okt 2022 17:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 / 911
Bericht Re: Even voorstellen Marcel
Heerlijk toch een auto die echt gebruikt wordt waarvoor die bedoeld is! Enjoy


11 okt 2022 23:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S PDK
Bericht Re: Even voorstellen Marcel
Ik vind het persoonlijk geen mooie auto's maar smaken verschillen gelukkig anders zou het maar een saaie wereld zijn, dus dat weerhoud me er niet van om welkom te zeggen en je veel veilige+plezierige kilometers toe te wensen :thumleft:


12 okt 2022 10:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 Carrera S coupe handbak
Bericht Re: Even voorstellen Marcel
Super gaaf ding. Volgens mij ook al een paar keer zien rijden; erg indrukwekkend.

Heb op rennlist ook een paar van die 'Overland' builds gezien, of van die Cayenne's die zich met een paar aanpassingen over allerlei rotspartijen bewegen. Andere categorie dan iets wat op asfalt hard de bocht om moet, maar op een andere manier ook erg leuk.

Trek je niet te veel aan van wat anderen vinden, zou ik zeggen. Maar zo te zien heb je dat al begrepen :cheers:
_________________________________________
https://www.instagram.com/997midnightblues/


12 okt 2022 11:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Bericht Re: Even voorstellen Marcel
Welkom Marcel. Veel plezier en veilige kilometers!
Ik neem aan dat je niet altijd zo'n parkeergarage in kunt rijden (veelal 1.90 m ?)

Afbeelding


12 okt 2022 13:30
Profiel
PorscheForum Rookie
Porsche Cayenne 4.5s 2006
Amersfoort
Bericht Re: Even voorstellen Marcel
Haha nee klopt, maar de ikea heeft 2.10;) Maar ik dan hem in lowrider stand zetten, dan kan t net:)


13 okt 2022 8:50
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Even voorstellen Marcel
In de lowrider stand naar de Ikea: ik kan weinig leukers bedenken :twisted:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


13 okt 2022 9:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
986 Boxster S uit 2004 Riviera Blue USA origin
Culemborg
Bericht Re: Even voorstellen Marcel
Dit is zo fout dat het gewoon vet gaaf is!! Heerlijk black on black, dikke duim omhoog van mij. :thumleft:
Nog één suggestie, al is het niet comfort verhogend: gooi er, zeker als je gaat verhogen, dikke off-road banden op met profiel voor de complete looks.

-edit- je Kip is al wel voorzien van bijpassend schoeisel zie ik, gaat vast goed komen dus :mrgreen:


13 okt 2022 23:57
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Even voorstellen Marcel
955overlandbuild schreef:
en waar kan je hier dan off-roaden...??


Wellicht niet in (de buurt van) Amersfoort … maar in Limburg (en Brabant) zijn er toch echt wel wat offroad/green-laning routes te rijden.

Afhankelijk van het seizoen heb je dan ook werkelijk je 4x4 en modderbanden nodig …. Soms biedt een lier ook uitkomst …


14 okt 2022 9:27
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht Re: Even voorstellen Marcel
Welkom Marcel,

Wat een brute verschijning zeg! Erg gaaf. En met t kippetje erachter is t plaatje helemaal compleet... Mooi om met het hele gezin van je hobby te kunnen genieten. :thumleft: :res:

Veel fijne (Off) road km's gewenst.
_________________________________________
Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe


14 okt 2022 23:22
Profiel
PorscheForum Rakker
718 cayman 2022
Bericht Re: Even voorstellen Marcel
Zo kan het dus ook, unieke combo. :cheers:


27 okt 2022 20:12
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 15 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.