Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 apr 2024 1:25



Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Beste Porsche fans!

Mijn naam is Thijs, ik ben 29 jaar jong en woon in Oosterhout (NB). Ik heb tot op heden nog geen eigen Porsche in mijn bezit gehad, maar toch ben ik erg fan van dit auto merk! Ik hoop in de toekomst ooit een eigen Porsche te hebben.

Nu dat jullie mij een beetje kennen wil ik jullie meteen een vraag stellen. Zoals de titel van mijn bericht al zegt, ik val meteen met de deur in huis :).

Ik ga binnenkort trouwen en ik zou niets liever willen dan een Porsche als trouwauto. Ik heb z'n beetje alle verhuur sites van Nederland gehad maar nergens verhuren ze de Porsche die ik graag over 50 jaar wil terug zien op mijn trouwfoto's. Ik heb zelfs het Porsche Centrum in Rotterdam en Eindhoven benaderd maar helaas had dat ook niet het gewenste resultaat. Ik ben namelijk opzoek naar een witte Porsche Taycan. Ik vind dat deze Porsche een heel goed beeld geeft van de tijd waarin we nu leven en ik zou dat graag willen terugzien als ik mijn trouwfoto's later nog een keer bekijk. Ik hoef zelf niet in de Taycan te rijden, het is eigenlijk alleen maar beter als de eigenaar zelf wil rijden. Het zal hooguit voor 4 uurtjes zijn in de regio Breda. Dus mijn vraag is beste Porsche fans, ken jij of heb jij een witte Porsche Taycan en zou je graag een van mijn mooiste dagen van mijn leven nog mooier willen maken reageer dan alsjeblieft op dit bericht! Ik wil er overigens ook een vergoeding tegenover zetten voor de moeite.

Bedankt voor het lezen van mijn vraag en ik kijk uit naar al jullie Porsche verhalen!

- Thijs


22 jan 2023 19:19
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Welkom Thijs! En alvast gefeliciteerd met je bruiloft! Hoewel ik in de buurt woon (Breda), kan ik je niet helpen. Zowel de kleur als het model van mijn auto voldoen niet aan je wensen :?
Wellicht helpt het als je iets meer info geeft, bijv. de datum en welke rit/afstand je denkt af te gaan leggen. Succes!
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


23 jan 2023 13:04
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
SIXT in Spanje en Frankrijk verhuurt (witte) Taycans .... als je serieus wilt kunnen ze vast zo'n Taycan voor je naar NL halen :idea:


23 jan 2023 13:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997
Friesland
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
(alvast) Van harte, Thijs!

Er staan er toch enkele te koop bij niet P dealers (even snel autoscout bekeken).
De niet P bedrijven ook aangeschreven om zo'n apparaat een dagdeel te huren?
Of de getuige erheen sturen voor een proefrit en na 4 uurtjes weer terugbrengen :mrgreen:


@Olaf, denk niet dat we daar de prijs van willen weten :lol:


23 jan 2023 14:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Check eens hier (je weet nooit dat het lukt qua data)- is een Nederlander met een witte Taycan die weliswaar in Z-FR woont, maar geregeld naar zijn familie in het thuisland afzakt met de Taycan. Voormalig 911 rijder, autofreak in hart en nieren, zeker te vinden voor zoiets mits het lukt qua planning.



Succes gewenst en proficiat met je a.s. huwelijk :thumleft:


23 jan 2023 15:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Ik heb een grijze, maar om daar nou een pot witkalk overheen te gooien :shock: :mrgreen:
_________________________________________
992 4S Cabrio / Taycan 4S


23 jan 2023 18:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Correctie, antraciet grijs.
_________________________________________
992 4S Cabrio / Taycan 4S


23 jan 2023 18:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Olaf schreef:
SIXT in Spanje en Frankrijk verhuurt (witte) Taycans .... als je serieus wilt kunnen ze vast zo'n Taycan voor je naar NL halen :idea:

Maar dan kost het geld en da's niet de bedoeling he :wink:
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


23 jan 2023 19:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Daarom lopen dit soort verzoeken ook op niks uit (het werkt wel als een forummer een gala entree zoekt voor zijn kids of P’s voor een spreekbeurt, die foto’s waren echt leuk om te zien). Maar voor een random bruiloft ken ik ieder geval niemand die zijn kostbare P zomaar ergens neer gaat zetten, laat staan erin rijden. Maar wie weet is er wel zo’n iemand:)


23 jan 2023 20:22
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Ken een verhaal waar de bruidegom een 964 van een vriend had geleend. Tijdens het feest ging de ceremoniemeester met een getuige ongevraagd “ff blazen”. Conclusie (motor) schade. Helemaal koud vol weggetrokken en daarna paaltje in het bos geraakt. Hmmmmm … da’s toch jammer
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


23 jan 2023 20:58
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
meganiek schreef:
@Olaf, denk niet dat we daar de prijs van willen weten :lol:


€ 72,- per dag .... (in DE overigens)

Maarten schreef:
Maar dan kost het geld en da's niet de bedoeling he :wink:


Trouwen (en getrouwd zijn) kost sowieso geld ... en als je het niet goed doet, scheiden nog meer :popcorn:


23 jan 2023 21:03
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Olaf schreef:
Trouwen (en getrouwd zijn) kost sowieso geld ... en als je het niet goed doet, scheiden nog meer :popcorn:


Wanneer je elkaar net kent: ik hou van je!
Wanneer je gaat trouwen: ik hou heel veel van je!
Wanneer je gaat scheiden: ik hou alles van je!

:mrgreen:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


23 jan 2023 21:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Wanneer je gescheiden bent : ik hou niks meer over :mrgreen:
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


23 jan 2023 22:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
horn schreef:
Ken een verhaal waar de bruidegom een 964 van een vriend had geleend. Tijdens het feest ging de ceremoniemeester met een getuige ongevraagd “ff blazen”. Conclusie (motor) schade. Helemaal koud vol weggetrokken en daarna paaltje in het bos geraakt. Hmmmmm … da’s toch jammer


Dat (van die koude motor) moet met een Taycan geen enkel probleem zijn. Het zal nu wel storm lopen met aanmeldingen. :mrgreen:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


23 jan 2023 22:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 Carrera S coupe handbak
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Ik vind het wel een sympathiek verzoek. De bruidegom vraagt niet eens zelf te rijden.
_________________________________________
https://www.instagram.com/997midnightblues/


24 jan 2023 12:06
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Ik heb 1 keer gechauffeurd voor een bruidspaar ….

Tweede keer (toch maar) de sleutels afgegeven :D

Bruidegom maakte een mooie donut voor het stadhuis met de 285 Pk die hij tot z’n beschikking had :cool:


24 jan 2023 14:36
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 Carrera 2 Coupé Irisblauw
Rotterdam
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
horn schreef:
Ken een verhaal waar de bruidegom een 964 van een vriend had geleend.


Ik ken een verhaal waar de bruidegom de BMW roadster van een vriend had geleend. Het was een heerlijke dag en iedereen was gelukkig en klapte van vreugde bij het aanschouwen van het bruidspaar in die mooie auto. De vriend kreeg zijn auto in onberispelijke staat retour.


24 jan 2023 14:39
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Bedankt iedereen voor de felicitaties en het advies!
Zoals gezegd is het niet de bedoeling dat ik zelf ga rijden. Ik snap heel goed dat z'n soort auto niet aan de eerste de beste af geven voor een paar uurtjes. Het is van mijn huis naar de foto locatie en daarna naar de trouwlocatie.

Ik ga eens een berichtje sturen naar Sixt om te vragen wat de mogelijkheden zijn.

Het nadeel van een niet P dealer aan te schrijven in dat ze natuurlijk niet weten of ze de auto beschikbaar hebben op die datum.

De datum dat ik trouwens ga trouwen is 09-06-2023 en ik zou de auto graag willen gebruiken tussen 11:00 en 15:00. Qua afstand denk ik dat het nog geen 50km zal zijn (excl de afstand naar Oosterhout)

Ik weet ook dat er een witte Porsche Taycan in mijn buurt rond rijd echter heb ik nog niet kunnen localiseren waar deze eigenaar precies woont :(

Mochten er nog meer mensen ideeën hebben hoor ik het graag!

@ArnoM ook een hele mooie kleur! Goed om in gedachten te houden ;)


24 jan 2023 15:37
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Newlywed2023 schreef:
Ik weet ook dat er een witte Porsche Taycan in mijn buurt rond rijd echter heb ik nog niet kunnen localiseren waar deze eigenaar precies woont :(


Als je het kenteken hebt, kan je via de RDW een vragen of de eigenaar contact met je op wil nemen :idea:


Newlywed2023 schreef:
Mochten er nog meer mensen ideeën hebben hoor ik het graag!


Als je vrouw geen échte autogek is, waarom dan geen witte Panamera :?: Dat is tenslotte ook een grote én comfortabele "Porsche"


09 feb 2023 8:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
991 Carrera 4S Cabrio (06/14) Targa 911 SC (01/81) RSR “achtige” (10/74) Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Je zou even bij een PC langs kunnen gaan. Ze kunnen zo in hun systeem zien hoeveel witte er rond rijden in NL. Dan mogen ze jou weer geen naam geven maar je kan wel vragen (lief vragen…. :D ) of ze jouw gegevens even doorgeven met vraag contact met jou op te nemen. Als ik een witte had zou ik best in mijn regio mee werken met dit verzoek. Er rijden genoeg aardige mensen rond. Meer natuurlijk met een oude 911 dan met een nieuwe (lease) Taycan, want elektrisch rij je natuurlijk niet voor je lol, dat dan weer wel. Hahahaha. :flush:
_________________________________________
Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E


09 feb 2023 19:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 Carrera S coupe handbak
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Misschien nog een idee: Ga naar een Porsche event en stop een briefje achter de ruitenwisser. Of zoek een witte Nederlandse Taycan op instagram en stuur een privé bericht.

Op Snappcar is overigens wel een witte Boxster te vinden, mocht je dat wat vinden.
_________________________________________
https://www.instagram.com/997midnightblues/


10 feb 2023 9:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
986 Boxster S uit 2004 Riviera Blue USA origin
Culemborg
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Ik heb het grote genoegen gehad om in een echte 356 Speedster te mogen trouwen:
81329

Ik wens je toe dat je ook je favo auto onder je kont hebt op je speciale feestdag!
Afhankelijk van het weer is een cabrio trouwens wel veel fotogenieker :-) Mocht je nog interesse hebben om je huwelijk met een knalblauwe Boxster op te kleuren, dan meld je je maar :D
80223


10 feb 2023 14:19
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Bedankt iedereen voor de extra opties! Ik ga er weer mee aan de slag! Ik houd jullie op de hoogte :)


04 maart 2023 10:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
degeus schreef:
Ik heb het grote genoegen gehad om in een echte 356 Speedster te mogen trouwen:


Een echte 356 Speedster replica, mooi (de AE-66-14 toch?). Heb zo’n tupperware versie zelf 8 jaar gehad :ba:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


04 maart 2023 13:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 Carrera S coupe handbak
Bericht Re: Even voorstellen+ Direct met de deur in huis vallen.
Effe ophalen in Berlijn: https://drivar.de/car/porsche-taycan-mieten-in-berlin/ :mrgreen:
_________________________________________
https://www.instagram.com/997midnightblues/


08 maart 2023 17:27
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.