Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 19:34



Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Gegroet, nieuwe gebruiker 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 Carrera S Coupe PDK
Bericht Re: Gegroet, nieuwe gebruiker
Toen ik in een 981 Cayman S ging proefrijden viel me op dat hij heel goed reed, maar dat mijn 997.1 S veel meer beleving had. Ik voelde me in de Cayman alsof ik in mijn S3 zat. Beetje meer een coconnetje. Als ik maar 1 auto zou mogen rijden year round dan zou ik voor de Cayman gaan, maar voor erbij 100% de 997.
Uitzondering zou de 718 Cayman GTS 4.0 zijn, maar helaas is die nog veel te duur voor mij.


20 feb 2023 15:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Gegroet, nieuwe gebruiker
Kan iemand mij uitleggen of ik dit verkeerd begrijp of niet. Ik kwam deze 997.2 tegen, dacht ik, tot ik de middenconsole zag en dacht ‘huh, die is toch van een 997.1?’. Klopt deze combinatie van achterlichten (997.2) met middenconsole (997.1) of heeft iemand een facelift op een 997.1 gedaan? In de advertentie wordt ook niet benoemd of het een 1 of 2 is. Beetje vreemd voor een naam als Aaldering?


09 apr 2023 12:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 Carrera S Coupe PDK
Bericht Re: Gegroet, nieuwe gebruiker
Dat is een 997.1 middenconsole inderdaad. Wat ook opvalt is dat het geen DFI motor lijkt te zijn, dan staat op de motor, en dat zie ik hier niet. Tevens valt op dat het sportchrono klokje niet met leer bekleed is, terwijl hij wel het lederen dashboard heeft. Mogelijk een 997.1 met facelift bumpers, of een soort gek overgangsmodel gezien bouwjaar 2008. En bellen met ome Nico.


09 apr 2023 13:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Gegroet, nieuwe gebruiker
Lijkt mij een facelift op een mk1 want het blok is ook mk1 anders staat er direct fuel injection op ipv alleen 3.8


09 apr 2023 13:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Gegroet, nieuwe gebruiker
Dankjewel! Dan weet ik genoeg, deze laat ik aan me voorbij gaan.


09 apr 2023 14:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 Carrera 2 Coupé Irisblauw
Rotterdam
Bericht Re: Gegroet, nieuwe gebruiker
:) Je kunt het daarnaast ook zien aan de prijsstelling. Bij < 80 dkm vind je geen enkele goede 997.2 handbak coupé met deze specs tegen die prijs. Zeker niet bij de bekende adressen.


09 apr 2023 14:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Gegroet, nieuwe gebruiker
Nahja, daarom was ik in eerste instantie ook blij, haha. Ik ben geen kenner, maar gelukkig lette ik goed op.


09 apr 2023 14:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 Carrera 2 Coupé Irisblauw
Rotterdam
Bericht Re: Gegroet, nieuwe gebruiker
Volgens mij, Patrick, is jouw zoektocht best gefocust. Alles teruglezend wil je het liefst een 911, handbak en coupé en S of 4S bij een budget van 50-70k. Je woont in 020 centrum en de auto staat buiten. Dat kan alleen een 997.1 zijn. Zoek de mooiste die je kan vinden met volledige historie en laat een AKK doen. En … rijden maar!


10 apr 2023 17:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Gegroet, nieuwe gebruiker
Citaat:
Je woont in 020 centrum en de auto staat buiten. Dat kan alleen een 997.1 zijn.

Als je het ok vindt dat je auto naar verloop van tijd 'gebruikssporen' krijgt ja.
Zelf zou ik een garagebox huren of zo, maar ik snap dat dat in Amsterdam quasi onbetaalbaar is.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


11 apr 2023 15:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Gegroet, nieuwe gebruiker
Ik mag met mn parkeervergunning in een aantal parkeergarages parkeren. Dat ga ik dus ook doen met de 911. Mn Impreza staat hier om de hoek en er komen steeds meer deukjes in en krassen op. Het is echt om te janken hoe slecht mensen parkeren. Mocht ik t kunnen opbrengen dan huur ik een plek om de hoek a 250 per maand. Optie is nog om met mn overwaarde een parkeerplek te kopen. Kom je in Amsterdam toch wel weer vanaf. Maar die zijn schaars waar ik zit.


11 apr 2023 19:12
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Trekhaak


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.