Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 10:55



Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
970.1 GTS 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht 970.1 GTS
Hi forum,

Ik ben 28 jaar en nu 9 maanden trotse bezitter van een 970.1 4.8 GTS. Altijd met auto's gespeeld, maar 8 jaar geleden (pas) serieus geïnteresseerd geraakt in auto's via de JDM/tuning scene. Al snel verloor ik interesse in JDM en werd de 970.1 toch mijn droomauto. Ja, geloof het of niet.. Ik vond de 970 al direct een mooie auto, juist door de daklijn, net als de CLS'en en de A7's op deze wereld. Mijn vrouw reed een Fiat 500, maar wegens gezinsuitbreiding moest er een grotere auto komen als vervanging en vond mijn vrouw de A6'en en E-klassen maar lelijk. Ik citeer "f***ing lelijk", dus dan moet je wel.. De 970 is onze 'daily', al probeer ik de korte ritten te beperken. Hij heeft al een mooie rit naar de Alpen mogen maken.

Ik hoop op dit forum een warme gemeenschap te vinden met merk-liefhebbers en sociale aangelegenheden. Ik kijk uit naar eventuele 'car meets' en andere gelegenheden, voor zover die worden georganiseerd.

Eventuele vragen hoor ik graag.


21 maart 2023 10:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: 970.1 GTS
Welkom RCZ! Doe je goed, een Porsche op je 28e. Ik moest wel even googelen wat een Porsche 970 is. Maar gevonden, mooie auto!
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


21 maart 2023 14:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: 970.1 GTS
OK, ook maar even opgezocht, maar je hebt een Panamera gekocht dus. Gefeliciteerd, en veel rijplezier gewenst.
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


21 maart 2023 14:30
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.