Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 5:08



Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Mijn nieuwe liefde voorstellen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Cayenne GTS 2009
Den Haag
Bericht Mijn nieuwe liefde voorstellen
Hallo iedereen!

Ik ben Thomas en de eigenaar van een Cayenne GTS uit 2009. Ik heb deze 3 weken geleden gekocht van een particulier en Porsche liefhebber.

Momenteel rij ik ook nog een bmw 320 touring G21. Dit is een zakelijke leaseauto die komt te vervallen in februari. De GTS wordt in februari 2024 precies 15 jaar oud en zal de zaak betreden als ‘werk’ auto.

Ik heb als bijbaan als valet parking op Schiphol bijna elke auto gereden die er bestaat. Van Twingo’s tot rolls Royce’s en Ferrari’s. Echt een droom bijbaan was dat. Hierdoor veel verschillende merken/types gereden. Daardoor mijn smaak ook snel als daily driver op de 320 touring. Ik heb een gezin met 2 kinderen en een hond. Dus er moet voldoende ruimte zijn, maar ook wel wat speel plezier :). Aangezien wij minder rijden voor werk, vond ik het wel een goed idee om een kleine v8 wens in vervulling te laten komen. Het lijstje waaruit gekozen kon/moest worden was redelijk klein. Het werd een Range Rover Vogue of een GTS. De Range Rover viel uiteindelijk snel af door het missen van charme en emotie. De GTS moest er komen.

Na een paar maanden zoeken kwam deze op mijn pad en met een redelijke km stand van 174.000 was dit een goede koop. Goed onderhoud gehad en alle belangrijke knoppen en bellen deden het.

Ik ben bezig om een paar kleine aanpassingen aan het uiterlijk te doen om hem meer ‘mij’ te maken. Ik heb de velgen al in het Porsche antraciet laten spuiten en ben van plan dat ook te doen met achter embleem en het aluminium gedeelte op de achter bumper. Voor de rest alles origineel houden. Apple CarPlay wordt binnenkort ook geïnstalleerd. Extreem duur geintje wel…

Ik ben verliefd en hoop deze wagen zo lang mogen te kunnen rijden totdat de overheid alle brandstof wagens verbiedt.

Tot nu toe alleen de accu laten vervangen en de gasklep moet nagekeken worden aangezien hij stationair 500 toeren draait. Goed onderhoud zou een hoop moeten schelen!

Hieronder een foto van mijn schat :D
Meer foto’s volgen nog mits het weer wat zonniger wordt…

82259


27 okt 2023 21:46
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Mijn nieuwe liefde voorstellen
Mooie Cayenne, en de GTS facelift is een goede keuze! Veel rijplezier ermee! :drive:
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


27 okt 2023 21:52
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.