Ben nieuw
Geplaatst: 23 nov 2023 22:55
Hoi ik wou mij even voorstellen ik heet William heb deze week mn jeep rubicon ingeruild voor een 996 turbo S van 2004 cabrio met 69000 km dit is mn 3 de porsche mn eerste was een 1972 911 T mn 2 was een 930 van 1984 (gekocht in 1992) en mn 3de was een 993 ik heb de keus gemaak voor deze ipv een 997 die ik ook had kunnen kopen alleen was deze geen cabrio en geen S
en deze had meer km ...vindt het leuk om deel te nemen aan t forum alvast aan ieder

en deze had meer km ...vindt het leuk om deel te nemen aan t forum alvast aan ieder

