Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2024 11:59



Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 
Een lang verwachte droom is in vervulling gegaan... 996 C4 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 - Carrera 4 Cabrio (Strosek)
Bericht Een lang verwachte droom is in vervulling gegaan... 996 C4
:colors: Hallo beste Porschisten, :colors:

Uiteindelijk is mijn droom in vervulling gegaan en telt het Porsche-forum weer een gelukkige en gepassionneerde Porscheliefhebber extra... Jongens, wat groeit dit forum geweldig aan zeg... leuk om zien!!!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

:arrowd: Mijn kortrelaas: :arrowd:

Op vrijdag 09/09/2005, nu net één weekje geleden, en dus nog vers van de pers, ben ik in Duitsland een Porsche 996 Cabrio Carrera 4 gaan bezichtigen...

:shock: Ik vond hem zo oogstrelend mooi, was meteen verkocht voor zijn "elegance"... en ik kon écht niet langer meer weerstaan aan zijn (klassevolle) uitnodigende blik om hem mee te nemen naar Belgische bodem... :shock:

:tongue: Weet je wel, net zoals een sexy vrouw, die je aanlokkelijk aankijkt met een opgedweepte blik in haar ogen... (hehe - grapje)

:cheese: Nu ben ik een dolgelukkige 996-Porschist die enkel nog wacht op de eerstkomende meetings en uiteraard op de eerste zonnestraaltjes die nog door het wolkendek moeten prikken... alhoewel het ook hemels kan zijn om bij iets frisser weer open te rijden, maar dan wel met de verwarming op maximum... :cheese:

:arrow: Zeg nu zelf, Porsche rijden blijft voor eenieder van ons toch steeds een stukje sensatie en avontuur, niet???

Ik maal er alvast niet om, het weer maakt de Porsche niet, maar de Porsche maakt het weer, iedere keer beter, keer op keer...

:salut: Sportieve groetjes vanwege een enthousiaste nieuwkomer in de club, 996C4-Torquehorse
_________________________________________
What a feeling ==> the 996 sensation of real 4ce on a 4wheel base. Beauty finally got a name... Porsche, all the way... because the sky is the limit...


Laatst bijgewerkt door 996C4-Torquehorse op 21 sep 2005 23:40, in totaal 9 keer bewerkt.



16 sep 2005 8:20
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Welkom, verliefd zijn is mooi, maar toch ook wel een beetje met het verstand gekocht hoop ik....

Foto's willen we zien, maar dat wist je natuurlijk al.
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


16 sep 2005 8:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
ik heb jouw foto's bekeken maar sexy is het niet maar bloed g#@l wel. :lol:


robert
_________________________________________
remmen is angst


16 sep 2005 8:24
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Gefeli, mooie bak!

PS: blauwe letters op blauwe achtergrond doen het bij mij niet zo goed. :roll: :wink:


16 sep 2005 8:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht Re: Een lang verwachte droom is in vervulling gegaan... 996
996C4-Torquehorse schreef:

:tongue: Weet je wel, net zoals een sexy vrouw, die je aanlokkelijk aankijkt met een opgedweepte blik in haar ogen... (hehe - grapje)



Oppassen daarmee hé.
Ik kan het weten en ben het nu nog aan het uitzweten :?
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


16 sep 2005 12:40
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
:shock: waaauuuwww wat een mooie kleurcombinatie zeg! super.....

Gefeliciteerd met je aankoop en veel plezier. Hopelijk kunnen we haar een keer in het echt bewonderen.
_________________________________________
Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~


16 sep 2005 12:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Een lang verwachte droom is in vervulling gegaan... 996
911-lover schreef:
996C4-Torquehorse schreef:

:tongue: Weet je wel, net zoals een sexy vrouw, die je aanlokkelijk aankijkt met een opgedweepte blik in haar ogen... (hehe - grapje)



Oppassen daarmee hé.
Ik kan het weten en ben het nu nog aan het uitzweten :?


moet ik haar es knippen :lol:


16 sep 2005 12:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Dank je voor het aanbod, maar dat lukt me alleen perfect :wink:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


16 sep 2005 13:07
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
mooie kar

das een keer wat anders als alles origineel
_________________________________________
duitse laagvlieger


16 sep 2005 17:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Strosek heeft zijn best gedaan met deze 996 cabrio! Gave kleurcombinatie, oogt erg strak.

Veel plezier! :D

PS waar ben je deze auto tegengekomen?


16 sep 2005 19:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht 
Mooie kleurencombinatie. :!:

Veel kilometers, en hou de glimmende kanten opzij.
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


16 sep 2005 19:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Welkom hier op dit tijdrovende Forum :wink: mooie auto :thumleft: al lang op zoek geweest :?:
jammer van dat kenteken....... :wink:
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


16 sep 2005 21:47
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
997S
Belgische kust
Bericht 
Hé welkom hier 8)

Nog eens een Belg, van waar ben je ????

En proficiat met je keuze, vooral de kleurencombinatie vind ik wel geslaagd :)

Kijk alvast eens in mijn album (of bovenaan dit forum :wink: ), mijn karretje heeft ook een Strosekkit.


17 sep 2005 9:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 - Carrera 4 Cabrio (Strosek)
Bericht Hey, allen bedankt voor de leuke binnenkomende reacties!!!
Ik ben woonachtig in Oost-Vlaanderen.

En om op de vraag van "ER" te antwoorden: ik heb deze auto teruggevonden op http://www.mobile.de, de site bij uitstek voor speciale wagens...

Bovendien is het trouwens door eenieder geweten dat menige Duitser werkelijk "leeft" voor zijn auto, vandaar dat mijn auto dan ook werkelijk in "nieuwstaat" verkeert, nagenoeg niet te onderscheiden van een splinternieuwe Porsche Cabrio, die nog staat te pronken in de showroom, enkel de kilometers zijn traceerbaar, niet de leeftijd...

Mijn auto telt slechts 74.000 originele kilometers en werd afgeleverd met het origineel Porsche onderhoudsboekje. Zo'n auto koop je ook toch grotendeels met je "verstand", niet enkel uit pure passie of emotie, want dan pas kan Porsche rijden een dure hobby worden...

Hij vertoont geen olielekkages na stevig warm rijden, de versnellingsbak schakelt correct en in minder dan 5 seconden (4,6 seconden om precies te zijn) giert de 300 PK (221 Kw) sterke motor gezwind door naar 100 km/uur... sensationeel bij open kap, dan belandt je "maag" als het ware ergens achteraan in je body en is je kapsel beslist stevig "geföhnt"... (grapje)

Ik zie jullie beslist op de eerstkomende meeting, als het weertje het tenminste toelaat.

Nog wat vraagjes:

Trouwens, waar en vooral wanneer is de eerstkomende meeting, hoeveel leden telt het Porsche-forum en hebben jullie ook een clubblad???

Ik wil me alvast kandidaat stellen voor het schrijven van artikels over Porsche, aangezien ik reeds een eigen "boek" heb geschreven, weliswaar op computer, want uitgeven... daar ken ik de juiste mensen niet voor en daartoe beschik ik niet over de juiste connecties...

Journalistiek is me beslist niet vreemd, aangezien ik vroeger reeds auteur was van een oldtimer magazine... en de prikkel om terug aan het schrijven te gaan wordt alsmaar sterker, dus wie reikt me de juiste persoon aan om in contact te treden???

Alvast bedankt voor jullie spontane reacties!!!

Sportieve cabriogroetjes vanwege Torquehorse.
_________________________________________
What a feeling ==> the 996 sensation of real 4ce on a 4wheel base. Beauty finally got a name... Porsche, all the way... because the sky is the limit...


19 sep 2005 11:04
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
meeting 9 okt
door 911-lover

http://www.porscheforum.nl/cal_lite.php?id=147&mode=display&cl_d=9&cl_m=10&cl_y=2005


http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=5246&highlight=
robert
_________________________________________
remmen is angst


19 sep 2005 11:11
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
en 1440 gebruikers

zie de start pagina


groet robert
_________________________________________
remmen is angst


19 sep 2005 11:15
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 16 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.