Pagina 1 van 1
Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 19 dec 2023 10:32
door Berkje
Dag allemaal, even een voorstelrondje van mij (Hans).
Sinds een aantal weken de trotse eigenaar van een Porsche Cayman S uit 2018. Ben van plan om er lekker mee te gaan toeren etc. Staat droog in de garage maar ga er ook gedurende de winter lekker mee rijden.
Leuk forum met veel nieuws tips etc, ik ga uiteraard ook mijn bijdrage(n) doen.
Ik ben gek op de mooie “roffel” die de Cayman produceerd maar wel een beetje teveel motorlawaai in de cockpit. Vandaar dat ik de Soundaktor heb uitgezet middels het verwijderen van een zekeing.
Nu veel minder van dat onechte bijgeluid.
Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 19 dec 2023 11:08
door Polydeukes
Hoi Hans, en welkom!
We zijn hier dol op foto's en natuurlijk reuze benieuwd naar je mooie Cayman.
Veel rijplezier!
Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 19 dec 2023 11:25
door Berkje
Zie ff niet zo snel hoe ik foto’s kan invoegen dan ga ik dat uiteraard doen hoor.
Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 19 dec 2023 11:51
door Polydeukes
De zoekfunctie is je beste vriend. Of
klik hier
Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 19 dec 2023 15:32
door Stiruam
In afwachting van de foto's (

) alvast van harte welkom Hans!
Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 19 dec 2023 16:15
door Berkje
Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 19 dec 2023 16:37
door Sander911
Staat er glimmend bij, proficiat!
Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 19 dec 2023 16:45
door bjft
Een juweeltje hoor. Gefeliciteerd!
Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 22 dec 2023 15:10
door ruud964
Mooie auto! En inderdaad, lekker mee doorrijden. Daar zijn ze voor gemaakt
Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 22 dec 2023 15:37
door Stiruam
Berkje schreef:Bij deze alvast 3 foto's ...
Mooi!
Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 22 dec 2023 16:59
door Autoke
Prachtig, mooie kleur dat achat grau, zo'n droom is nu ook haalbaar zonder (oudere) 911 , de prent met marmeren achtergrond, wow, wat een plaatje ..

Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 22 dec 2023 19:40
door 986afterfjr
Mooie Cayman en bij een perfecte garage gekocht

Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 22 dec 2023 19:53
door Berkje
Tja bij Bergambacht met de pont over en je bent er bijna


Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 22 dec 2023 23:35
door Basic
Schitterend!! Geniet en houd de glimmende zijde boven!
Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 23 dec 2023 11:40
door Donar
Gaaf! Geniet ervan.
Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 23 dec 2023 12:22
door Gebe
Gefeliciteerd met deze schitterende auto en heel veel mooie kilometers. Achatgrau staat hem prachtig.
Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 23 dec 2023 13:59
door porschenot
Wat een lelijke kleur

Heel veel veilige kilometers
Re: Hoezo jongensdroom ?
Geplaatst: 23 dec 2023 14:06
door Berkje
Dankjewel allemaal
