Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 15:51



Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Ook even voorstellen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Ook even voorstellen
Hai Allen,
Als kleine jongen had mijn over buurman een 911 , dan praten we over ergens 1980. Daar is het zaadje geplant. Nu op wat oudere leeftijd :) heb ik als een groot kind zaterdag een Cayenne aangeschaft uit 2007 met 183.000 km op de teller. NL auto, 3 eigenaren , goed onderhoud. Auto ziet er fantastisch uit en rijd ook zo.
Je koopt geen auto maar een beleving. Interieur is cognac bruin, vind het erg chique. Auto staat op zaak, zolang de youngtimer regeling geldt is dat prettig.

De auto is voorzien van de Turbo 2 velgen, mooi maar her en der licht beschadigd. Die wil ik optimaliseren. remklauwen worden volgende week rood gespoten. Verder staat op het lijstje om een achteruitrij camera te installeren op de pioneer android. Dakrails en deurpanelen zwart wrappen. Zag een optie om een startknop te installeren , handig in combi met keyless maar heb nog niet gezien of ze dat in nederland doen.

Verder wil ik de auto qua lak in nieuwstaat brengen.

De Audi q5 uir 2011 gaat in verkoop. Verder hebben we een A3 3.2. Idee is deze 2 te verkopen en een nieuwere Mini Cooper S aan te schaffen voor de directrice.

82463


03 jan 2024 13:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht Re: Ook even voorstellen
Lekker genieten zo in de youngtimer :thumleft:
_________________________________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)


03 jan 2024 22:14
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.