Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen - Bram

03 jan 2024 19:40

Goedenavond,

Even voorstellen als nieuwe Porsche rijder. Ik ben Bram (44) en woon in Waalwijk.
Ik hebt echt vanalles gereden, maar de afgelopen 10 jaar met name BMW (stuk voor stuk 6 cylinder modellen).

Al een tijd wilde ik weer eens wat anders, toen ik bij het kopen van een woning in contact kwam met een man die in een Porsche Panamere Turbo S E-Hybrid met 700PK bezit, en ik kort even de boel bekeken en gehoord had, was ik verkocht!
Voor mij is het alleen een 4 E-Hybrid geworden met iets minder PKs. Ik heb de Porsche nu zo'n 4 weken en ben er positief door verrast. Niet alleen door de rij eigenschappen, maar ook over het dagelijks gebruik over het media systeem.

Ik ben redelijk vaak online, en heb veel verstand van IT, en ook wel redelijk van autotechniek. Wie weet kan ik een goede bijdrage leveren op dit forum.

Gr, Bram

Re: Even voorstellen - Bram

04 jan 2024 9:00

Welkom Bram :!:

Re: Even voorstellen - Bram

04 jan 2024 9:51

Welkom Bram, goeie keuze zo'n 971. Deel even wat foto's van je nieuwe wagen


Ik stond zelf ook voor de kezue destijds tussen een 4 e-hybrid en een 4S. Ik heb toen voor de 4S gekozen. Ze zijn niet alleen een hele stuk goedkoper in de wegenbelasting maar ook een stuk sportiever door de fors lagere gewicht 1870 vs. 2300 voor de e-hybrid.

Re: Even voorstellen - Bram

15 jan 2024 22:07

Toffe auto! Veel plezier ervan/ermee.

Re: Even voorstellen - Bram

18 jan 2024 18:29

Welkom! Maar pics or it did not happen. :wink:
Plaats een reactie