Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 0:52



Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Steven: Het was of de boot of de auto. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Steven: Het was of de boot of de auto.
Dag Allemaal, ik heb mij op porsche forum aangemeld om hier te melden dat ik mijn 2020 992S Cab te koop wil aanbieden. Het betreft een Aventurin Groen metallic model met een volledig leder Icelandic Groen interieur. De auto heeft prachtige 20/21inch Carrera Exclusive wielen in carrosserie kleur gespoten en is verder rijkelijk uitgevoerd met veel opties bijv matrix verlichting, lane departure bewaking, adaptive cruisecontrol, protective wrap af fabriek, etc ( geen achteras besturing).
Met 16260km op de teller is de auto nagenoeg als nieuw. Ik heb mijn cabriolet alleen als tweede auto gereden en altijd binnen geparkeerd. Ik doe ze weg omdat ik verhuisd ben naar een woning zonder garage en ik ook nog een boot heb gekocht. Het was of de boot of de auto.

Ik twijfel nu over hoe ik de auto het beste kan verkopen. Middels dealer of online aanbieders ( ANWB, ikwilvanmijnautoaf.nl) krijg je er altijd minder voor. Een privé verkoop heeft ook zo zijn nadelen (verhalen over oplichting of een met geweld gestolen auto doen de ronde).

Als jullie ideeën hebben hoor ik het graag.

Groeten,

Steven.

MOD: Topic titel aangepast. Het is niet de bedoeling dat men zich hier aanmeldt om alleen iets te verkopen :idea:


11 feb 2024 20:57
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Tekoop 992S Cabriolet 2020 16360km
Welkom Steven,

Als je je even in leest op het forum, dan zie je dat het niet gewaardeerd wordt als je hier alleen komt om je Porsche te verkopen :idea:

Steven Ploem schreef:
Als jullie ideeën hebben hoor ik het graag.


Consignatie :arrow: adressen daarvoor vind je hier op het PF door bijv. de zoekfunctie te gebruiken.


11 feb 2024 21:01
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Steven: Het was of de boot of de auto.
Veilingplatform The Collectables is tegenwoordig eigendom van de eigenaar van Porsche Centrum Gelderland. Informeer daar eens...
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


11 feb 2024 21:21
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.