Hallo Porsche liefhebbers!
Ik ben Janik, 34 jaar oud en woonachtig in midden-Limburg, samen met mijn vriendin en zoontje. Dit jaar is een lang gekoesterde droom in vervulling gegaan. Ik heb eindelijk mijn Porsche 911!! 15 jaar geleden is de liefde voor auto's ontstaan, toen ik destijds mijn eerste MINI Cooper R50 kocht. Daarna heb ik nog een aantal MINI JCW's gehad. Vooral het subtiel "modificeren" was bij de coopertjes een leuke bezigheid en Hobby. Momenteel heb ik naast de Porsche nog een MINI R53 uit 2005 die ik vooral als dagelijks vervoer gebruik. Maar de ultieme auto-droom is voor mij toch een Porsche 911.
Ongeveer een jaar geleden ben ik voorzichtig begonnen met zoeken. Ik heb er behoorlijk wat gezien en ook genoeg proefritjes gemaakt. Met het budget dat ik beschikbaar had stond vooral de 996.1 in het vizier. Maar dan moest het wel eentje zijn die in (voor mij) perfecte staat was. Uiteindelijk ben ik 3 weken geleden geslaagd bij een bedrijf in Geleen (lekker dichtbij) waar deze mooie 996 C4 stond uit 1999 met tiptronic. De auto is werkelijk waar in een geweldige staat, zowel optisch als technisch. De vorige eigenaar heeft 'm lang in bezit gehad en was een puresang liefhebber. Alles is netjes gedocumenteerd en de auto heeft al een paar leuke "extra's" zoals de Dansk sportuitlaat en stuurflippers(!!). Het voelt voor mij nog steeds behoorlijk onwerkelijk als ik achter het stuur zit van mijn eigen 911.
mijn voornemens zijn om mooie ritjes te maken en vooral te genieten van deze auto. Wat een beleving!