Ik stel mij ook even voor.
Hallo allen,
Mijn naam is Roland, 57 jaar, en kom uit het zuiden van het land, en rijd sinds kort een Boxster S als 2e, fun auto.
Enkele jaren geleden een BMW Z4 E85 2.5 Si aangeschaft, om uit te proberen, of ik het open rijden leuk vond, en zou blijven vinden.
Ja dus, het was, en is, nog steeds leuk. Maar na 3 jaar begon het wat te kriebelen voor wat anders.
Een upgrade naar een E89 cabrio was iets teveel van hetzelfde, en na een zoektocht was ik er uit. Het moest een Porsche Boxster worden.
Proefgereden met een 2.7 uit 2010, gaf mij niet echt een wow gevoel. Uiteindelijk geslaagd voor een Boxster 3.4S uit 2008, met 114K op de teller. Handbak, natuurlijk
Onderhoudshistorie zag er goed uit, verkoper leek betrouwbaar (ja echt....

en na een uitgebreide proefrit en wat onderhandelingen over de inruilprijs voor de Z4, was ik de trotse eigenaar van mijn eerste Porsche.
* Het geluid vond ik wat te lief, dus ben ik bezig met een RVS sportuitlaat.
* Er komen waarschijnlijk spacers achter, maar daar moet ik nog even voor info rondkijken.
* Het stuur, is qua dikte vrij dun. Zeker t.o.v. het dikke BMW M-stuur. Hier heb ik via Duitsland een stuur besteld wat van nieuw, dikker leder voorzien is. Blijft verder wel gewoon "standaard".
Verder zal ik er niet veel aan verbouwen, origineel is vaak mooier.
Hoop hier kennis op te doen, en ook misschien te delen.
Zal nog even uitvogelen hoe en wat met de foto's. Is alweer een tijdje geleden, dat ik op een forum zat