Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 jun 2026 21:07



Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Voorstelling 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Bericht Voorstelling
Even rondje gedaan. Kom zelf uit Brabant, alhoewel ik een groot deel in het buitenland ben voor werk.
Reed een tijdje een Panamera Turbo. Onlangs verkocht.
Verder aardig wat uren op circuit in een 991.1 GT3 en een 992 GT3. Hobbymatig, ben zeker geen coureur.
Technische achtergrond, werkend in financiële techsector. Knutsel zelf weleens wat in elkaar verder.


1. Leeftijd - 30
2. Gezins situatie - Alleenstaand
3. Beroep - Tech/Financiële sector.
4. Porsche geschiedenis (type en ect.) - Panamera Turbo, verkocht. Binnenkort wat nieuws.
5. Tweede auto - Fiets
6. Droom auto - RUF BTR Slantnose / Gunther Werks F-26 / Speedster
7. Hekel aan - Lage intellect
8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten - CVK


27 jun 2026 16:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Voorstelling
Welkom. Hekel aan "lage intellect"??? Enigszins neerbuigend, aangezien de helft van de mensen een IQ onder de 100 heeft, deze mensen er ook gewoon mogen zijn, en IQ niet per se iets is dat je actief kunt beïnvloeden, maar soit.

Wat voor P zoek je als volgende?
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


27 jun 2026 16:44
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Voorstelling
Polydeukes schreef:
Welkom. Hekel aan "lage intellect"??? Enigszins neerbuigend, aangezien de helft van de mensen een IQ onder de 100 heeft, deze mensen er ook gewoon mogen zijn, en IQ niet per se iets is dat je actief kunt beïnvloeden, maar soit.

Wat voor P zoek je als volgende?

Neem het niet te serieus, zijn maar jokes. Ik wilde 'mods' plaatsen, maar dan werd ik waarschijnlijk verbannen.

Ik denk een 997.2 of 991.1 GT3 oid. Zitten vrijwel aan hun bodem qua afschrijving, rijden fijn, modern genoeg.
Tenzij je aanraders hebt in die trant?


27 jun 2026 16:50
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Autoke


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.