| | www.porscheforum.nl | https://www.porscheforum.nl/ |
|
| Voorstelling https://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=23&t=59846 |
Pagina 1 van 1 |
| Auteur: | maxbricks [ 27 jun 2026 16:23 ] |
| Berichttitel: | Voorstelling |
Even rondje gedaan. Kom zelf uit Brabant, alhoewel ik een groot deel in het buitenland ben voor werk. Reed een tijdje een Panamera Turbo. Onlangs verkocht. Verder aardig wat uren op circuit in een 991.1 GT3 en een 992 GT3. Hobbymatig, ben zeker geen coureur. Technische achtergrond, werkend in financiële techsector. Knutsel zelf weleens wat in elkaar verder. 1. Leeftijd - 30 2. Gezins situatie - Alleenstaand 3. Beroep - Tech/Financiële sector. 4. Porsche geschiedenis (type en ect.) - Panamera Turbo, verkocht. Binnenkort wat nieuws. 5. Tweede auto - Fiets 6. Droom auto - RUF BTR Slantnose / Gunther Werks F-26 / Speedster 7. Hekel aan - Lage intellect 8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten - CVK |
|
| Auteur: | Polydeukes [ 27 jun 2026 16:44 ] |
| Berichttitel: | Re: Voorstelling |
Welkom. Hekel aan "lage intellect"??? Enigszins neerbuigend, aangezien de helft van de mensen een IQ onder de 100 heeft, deze mensen er ook gewoon mogen zijn, en IQ niet per se iets is dat je actief kunt beïnvloeden, maar soit. Wat voor P zoek je als volgende? |
|
| Auteur: | maxbricks [ 27 jun 2026 16:50 ] | |||||||||
| Berichttitel: | Re: Voorstelling | |||||||||
Neem het niet te serieus, zijn maar jokes. Ik wilde 'mods' plaatsen, maar dan werd ik waarschijnlijk verbannen. Ik denk een 997.2 of 991.1 GT3 oid. Zitten vrijwel aan hun bodem qua afschrijving, rijden fijn, modern genoeg. Tenzij je aanraders hebt in die trant? |
||||||||||
| Pagina 1 van 1 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|