Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 22:18



Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Ik ben nieuw... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Hahaha, wellicht een goede deal, afhankelijk van de leeftijd van de Beetle? He, wacht es, maar dan moet ik de tourritten zeker in de Corsa gaan doen? :cheesy:

(toch maar niet dus!)


01 nov 2005 23:00
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
paSCal schreef:
Hahaha, wellicht een goede deal, afhankelijk van de leeftijd van de Beetle? He, wacht es, maar dan moet ik de tourritten zeker in de Corsa gaan doen? :cheesy:
(toch maar niet dus!)

Ik had ook niet anders verwacht...... :wink:
(Maar ja, de slalom met de corsa.. 8) :lol: )


01 nov 2005 23:02
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Wel laag gewicht met die corsa ;)... Maar ach, kan dan vast wel een C2-cabrio van een goede vriend van me lenen... *wink wink, nudge nudge* (dus........)


01 nov 2005 23:05
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
paSCal schreef:
Maar ach, kan dan vast wel een C2-cabrio van een goede vriend van me lenen... *wink wink, nudge nudge* (dus........)

Zoals jij over het Midland circuit heen cruised om die pilonnen heen (zelfs Gizmo oogt een stuk sneller :cheesy: ), dan kan ik daar toch geen problemen mee hebben........ :lol: :lol: :wink:


01 nov 2005 23:54
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Zuid Limburg
Bericht 
mafke schreef:
- Eventueel ombouw? (SC 3.2, 3.2 964 etc) NEEN mijn GOD, ik voel en zie ook liever ECHTE borsten


Hahaha! Ik ook, ik ook ;)
maar 1 ding is mij niet duidelijk, weet je niet zeker of je een Porsche voor het dagelijks leven wilt of als hobby?
_________________________________________
Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | Voorheen: 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 986 '97 | 996.1 '99 | 993 4S '96


09 nov 2005 20:37
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht Re: Ik ben nieuw...
Mafke, welkom geheten vanuit het BrabantscheLand waar het "P" leven
............ :D
JBP
_________________________________________
Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.


10 nov 2005 11:48
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Opglabbeek, België
Bericht 
R.M.Boosten

Ik zou wel een P willen voor het dagelijks leven, en liefst nog één erbij als hobby...maar het is eerder een kwestie van kunnen dan van willen vrees ik.
Als ik een P zou kopen voor elke dag, dan zou dat volgens mij al een 964 moeten zijn en dat is vrij duur om daar nog mijn huidige wagen( die ik niet mag wegdoen van mijn vriendin :wink: ) bij te houden.
De 964 op zich zou al duur genoeg zijn denk ik...allé weet ik :cry:

Om op je vraag terug te komen, soms weet ik het idd allemaal niet meer. Als ik bvb beslist heb om voor een 3.2 te gaan, dan zie ik weer een leuke klassieker en daarna een leuke 964...maw ik zie ze allemaal graag :)

Johnnyboyporsche

thanks voor de verwelkoming.

doei

mafke


11 nov 2005 2:18
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Als je dan toch je wagen van je vriendin niet mag wegdoen, kan je nog altijd je vriendin wegdoen :twisted: :wink: .
Anders zal toch de 911 als erbij worden.
Vermits je toch aangeeft, dat je ze allemaal graag ziet, kan je misschien eens ernstig nadenken over een klassieker. We gaan er dan even vanuit dat je je tijd neemt om te zoeken, en enkele euro's meer uitgeeft en een goede koopt.
Je hebt dan volgende voordelen.
1. Verkeersbelasting €64.
2. Verzekering, zelfs voor dagelijks gebruik als je elk jaar naar de technische controle gaat €125
3. Je hebt een wagen die ondertussen waardevast is, en die je mist goed onderhoud, ten allen tijde terug kan verkopen voor goed geld, met wat geluk voor meer.
4. Als je een beetje handig bent, kan je er zelf nog wat aan sleutelen ook.
5. Elke Porsche, hoe oud dan ook, kan vlot mee in ons alledaags verkeer.

Ik hebzelf een 356, en heb nog nooit voor een verkeersopstopping gezocht met mijn Cremè-glaces karretje.
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


11 nov 2005 10:36
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Opglabbeek, België
Bericht 
ppp 356

mijn vriendin buiten: géén sprake van :!:
voor de rest heb je idd gelijk en 5 (sterke) argumenten voor die toch zo mooie klassiekers!

mafke


12 nov 2005 21:35
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Dat van die vriendin was dan ook maar een grapje, en de rest pure ernst :wink:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


12 nov 2005 22:19
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Opglabbeek, België
Bericht 
Zo had ik het natuurlijk ook wel begrepen hoor :lol:


13 nov 2005 0:48
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.