Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 20:07



Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Het is zover: hij is gekocht! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht 
Hallo Tom3.2, heel veel geluk met je mooie/nieuwe aanwinst.
Ook ik lees dit forum al ongeveer een jaar maar begin nu pas een beetje activer te worden.
Hoop je (en andere) op een treffen te ontmoeten.
Gr.JBP
_________________________________________
Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.


03 nov 2005 22:11
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Tom3.2 schreef:
Dank voor alle welkomswoorden. Ik zie er inderdaad naar uit om naar bijeenkomsten te komen en jullie te ontmoeten. Maar eerst moet ik de nieuwe aanwinst maar eens verzekerd zien te krijgen. Mijn tussenpersoon is sinds gisteren in de weer om op een zakelijke polis de auto verzekerd te krijgen. Tot nu toe is dat niet gelukt omdat elke verzekeraar weer zo zijn eigen onmogelijke voorwaarden stelt. Ik hoop dat ik morgen het verlossende woord krijg dat het gelukt is want het is wel de bedoeling dat ik zaterdagochtend te auto ophaal.
Is er iemand op het forum die ervaring heeft met een zakelijke verzekering van zijn Porsche? Ik wil de auto op mijn onderneming zakelijk en prive rijden omdat ik dan de kosten wel op de winst in mindering kan brengen terwijl de bijtelling plaatsvindt op de aanschafwaarde (ouder dan 15 jaar).


probeer www.assicuro.nl eens....
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


04 nov 2005 8:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Tom3.2 schreef:
Dat klinkt als een creatieve oplossing. Morgen even overleggen met de tussenpersoon. Overigens, mijn vrouw heeft geen schadevrije jaren: ze heeft net een paar weken geleden aan haar auto behoorlijke schade gereden :roll: . Maar ik zal eens even informeren. Uiteindelijk moet dit goedkomen zo lijkt me. Ik maak me dan ook nog geen zorgen.


'Hoeveel schadevrij jaren mijn vrouw heeft? Eh, mag het ook in dagen?' :wink:


04 nov 2005 10:08
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.